Νέα Mercedes-Benz B-Class. Πρακτική αλλά και πιο sport από ποτέ!

Η Mercedes-Benz B-Class δεν καταργείται, ούτε αντικαθίσταται από κάποιο crossover. Επιβιώνει ως το μοναδικό MPV στην γκάμα της γερμανικής εταιρίας, αλλά ταυτόχρονα, αλλάζει ελαφρώς χαρακτήρα ώστε να γίνει πιο ελκυστική και εξοπλίζεται με τεχνολογίες που μέχρι πρότινος βλέπαμε μόνο σε μοντέλα μεγαλύτερων και ακριβότερων κατηγοριών. Έτσι, μετατρέπεται σε ένα “Sports Tourer”, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρία, διατηρώντας την απαραίτητη πρακτικότητα και προσφέροντας άφθονη τεχνολογία και σύγχρονο σχεδιασμό.

Η νέα B-Class έχει… ενδιαφέρουσες αναλογίες καθώς έχει μακρύ μεταξόνιο (2.729 χιλιοστά) με μικρούς προβόλους, χαμηλή οροφή και ένα σχετικά χαμηλό εμπρός μέρος. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα (διαθέσιμα και ως LED) τονίζουν την sporty εικόνα ενώ πίσω, το νέο μοντέλο έχει αεροτομή οροφής και faux-διαχύτη στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα καθώς και “διαιρούμενα” φωτιστικά σώματα που δίνουν έμφαση στο πλάτος του οχήματος. Πέρα από το καθαρά αισθητικό κομμάτι όμως, η B-Class έχει βελτιωμένη αεροδυναμική όπως αποδεικνύεται από τον χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας (0.24 έναντι 0.25 του απερχόμενου μοντέλου) και την μείωση των θορύβων από τον αέρα.

Το εσωτερικό από την άλλη, είναι γνώριμο αλλά και επαναστατικό. Διατηρεί την αρχιτεκτονική με τις δύο οθόνες (σε τρεις εκδόσεις: στην βασική και οι δύο έχουν μέγεθος 7 ιντσών, στην μεσαία η μία είναι 7 ιντσών και η άλλη 10.25 και στην κορυφαία, αμφότερες είναι 10.25 ιντσών), το MBUX σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και τους αεραγωγούς με το look τουρμπίνας και εστιάζει στους χώρους. Το αποτέλεσμα, ο οδηγός κάθεται 90 χιλιοστά πιο ψηλά απ’ ότι στην A-Class και έχει άριστη ορατότητα ενώ τόσο ο χώρος για τα κεφάλια όσο και το πλάτος του αυτοκινήτου έχουν αυξηθεί (το τελευταίο πλησιάζει σε αυτό ενός μεσαίου οχήματος). Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η νέα B-Class είναι διαθέσιμη με κλιματισμό καθισμάτων και το σύστημα Energizing που ρυθμίζει την θέση ενεργά για να δημιουργεί την βέλτιστη, ορθοπεδική στάση για το σώμα των εμπρός επιβατών. Από τα μέσα του 2019 δε, τα πίσω καθίσματα θα μπορούν να συρθούν 14 εκατοστά εμπρός αν το ζητούμενο είναι η αύξηση του χώρου αποσκευών από τα 455 λίτρα, σε 705. Αν ούτε αυτά είναι αρκετά, με την αναδίπλωση των καθισμάτων επιτυγχάνεται μία χωρητικότητα της τάξης των 1.540 λίτρων!

Κατά το λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά, θα είναι διαθέσιμο σε 5 εκδόσεις: B180 με 136 ίππους και 200 Nm ροπής, B200 με 163 ίππους και 250 Nm ροπής, B180d με 116 ίππους και 260 Nm ροπής, B200d με 150 ίππους και 320 Nm ροπής και B220d με 190 ίππους και 400 Nm ροπής. Ο βενζινοκινητήρας που προσφέρεται σε δύο εκδόσεις (136 και 163 ίππων) έχει χωρητικότητα 1.33 λίτρων ενώ όσον αφορά στους πετρελαιοκινητήρες, εκτός από τον 1500άρη των 116 ίππων, οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να διαλέξουν τον ολοκαίνουριο OM654, δίλιτρο turbodiesel που συνδυάζεται και με ένα επίσης νέο, 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αργότερα, θα προστεθούν στην γκάμα επιπλέον κινητήρες και θα γίνει διαθέσιμο και το 4Matic σύστημα τετρακίνησης. Τέλος, δεν θα πρέπει να παραβλέψουμε τα διάφορα συστήματα με τα οποία εξοπλίζεται η B-Class. Συστήματα που της επιτρέπουν ένα επίπεδο ημι-αυτόνομης οδήγησης (σε συγκεκριμένες περιπτώσεις) και που της χαρίζουν τα υψηλότερα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας στην κατηγορία.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.