Skoda. Δυνατή παρουσία στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι

Η Skoda έχει κυρίαρχη παρουσία στο εφετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Ο στόχος, εξ αρχής, ήταν να επικοινωνήσει η μάρκα όχι μόνο όλα τα νέα της μοντέλα αλλά και τη νέα φιλοσοφία, το νέο design, να δοθεί η ευκαιρία στους επισκέπτες να γνωρίσουν τη νέα εποχή Skoda. Για το λόγο αυτό έχει δημιουργηθεί ένας ιδιαίτερος εκθεσιακός χώρος, μέσα στο περίπτερο, που ονομάζεται «User Experience», όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν μία μοναδική πλήρως ψηφιοποιημένη και εξατομικευμένη εμπειρία. Μέσα από το πρωτότυπο Vision RS η Skoda παρουσιάζει τον προπομπό ενός μελλοντικού κόμπακτ μοντέλου και ταυτόχρονα το επόμενο στάδιο εξέλιξης της σειράς RS. Η τελευταία ενισχύεται από το Kodiaq RS, το πρώτο SUV της μάρκας, με τόσο υψηλές επιδόσεις. Οι εκδόσεις Sportline & Scout εμπλουτίζουν περαιτέρω τη γκάμα του Karoq. Η  Octavia G-TEC είναι ακόμη πιο ισχυρή και προσφέρει ασυναγώνιστο κόστος χρήσης και απόλυτη φιλικότητα προς το περιβάλλον.

Το πρωτότυπο  Vision RS εκφράζει την προσέγγιση της Skoda για τα μελλοντικά σπορ μοντέλα καθώς και για ένα αυτοκίνητο της μικρομεσαίας κατηγορίας. Συνδυάζει τη δυναμική και την αισθητική μιας νέας γλώσσας σχεδίασης με ένα υψηλό βαθμό βιωσιμότητας χρησιμοποιώντας μεταξύ άλλων ανακυκλώσιμα ανθρακονήματα και υλικά vegan. Εκτός από τα ανθρακονήματα, ένα υλικό γνωστό από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, στο εσωτερικό κυριαρχούν κινούμενα και φωτιζόμενα, ειδικά κατεργασμένα και κομμένα κρύσταλλα. Το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης διασφαλίζει δυναμική οδήγηση και υψηλή αποδοτικότητα. Το υβριδικό plug-in πρωτότυπο συνδυάζει έναν κινητήρα 1,5 λίτρων 150 PS, με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και συνδυαστική ισχύ στα 245 PS. Οι εκπομπές CO2 είναι μόλις στα 33 γρμ./χλμ. και υπογραμμίζουν την αποδοτικότητα του συστήματος πρόωσης. Το Vision RS μπορεί να κινηθεί για έως 70 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια και δίχως να εκπέμπει ρύπους.

Το νέο Kodiaq RS πολύ σύντομα θα μπει στην παραγωγή. Αυτό είναι το πρώτο SUV με το νέο κόκκινο λογότυπο RS, αλλά και αυτό που εφοδιάζεται με τον ισχυρότερο πετρελαιοκινητήρα στην ιστορία της Skoda ισχύος 240 PS. Απολαμβάνοντας την επίδοση των 9’ 29,84’’ και τον άτυπο τίτλο του ταχύτερου επταθέσιου SUV που έχει περάσει από την πίστα του Nürburgring, έχει αποδείξει τις σπορ ικανότητες του πολύ νωρίτερα από την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Παρίσι. Το Kodiaq RS διαθέτει συγκεκριμένα RS χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένων των νέων προφυλακτήρων και των μαύρων στιλπνών στοιχείων όπως η γρίλια της μάσκας, τα περιγράμματα στα παράθυρα και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, καθώς και στους full LED προβολείς. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει το σύστημα τετρακίνησης, την ενεργητική προσαρμοζόμενη ανάρτηση Dynamic Chassis Control (DCC) και το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης.

To νέο Karoq Sportline έχει επίσης σπορ δυναμική εμφάνιση. Το δημοφιλές κόμπακτ SUV εμπλουτίζεται για πρώτη φορά με αυτή την έκδοση και αποκλειστικά με τον κινητήρα 2.0 TSI 190 PS. Ως Sportline, η ελκυστική σχεδίαση του Karoq είναι ακόμη πιο θελκτική με πολλά μαύρα στοιχεία να τονίζουν τη δυναμική του παρουσία. Τα μαύρα σπορ καθίσματα με την πρωτότυπη υφασμάτινη επένδυση και τις όμορφες – σε αντίθεση – ασημένιες ραφές ενισχύουν την σπορ αίσθηση στο εσωτερικό. Το Karoq Sportline είναι διαθέσιμο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε δυο κινητήρες βενζίνης και δύο πετρελαίου με ισχύ 150 PS ή 190 PS.

Το  Karoq Scout αναλαμβάνει τον ρόλο του νέου περιπετειώδους μοντέλου της γκάμας. Αυτή η νέα εκτός δρόμου έκδοση με την πιο σπορ και δυναμική εμφάνιση θα προσφέρεται στάνταρ με σύστημα τετρακίνησης για όλες τις εκδόσεις κινητήρων. Τα χρώματος ασημί πλαστικά στοιχεία παρέχουν περιμετρική προστασία για το κομψό αμάξωμα τόσο στην πόλη όσο και στα σκληρότερα εδάφη. Χρωματικές λωρίδες περιβάλλουν τη γρίλια της μάσκας και τα πλαίσια των παραθύρων. Κάτω από τα τονισμένα τόξα των τροχών, η Scout έκδοση συνδυάζεται με τροχούς αλουμινίου 18 ιντσών ή προαιρετικά με 19 ίντσες. Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με χαρακτηριστικά Piano Black, διακοσμητικές λωρίδες σε σκούρο ανθρακί και καθίσματα με νέες επενδύσεις με κοντράστ ραφές. Οι δύο κινητήρες πετρελαίου αποδίδουν 150 PS ή 190 PS ενώ ο κινητήρας βενζίνης 1.5 TSI αποδίδει  150 PS.

Η Octavia G-TEC εφοδιάζεται με ένα νέο ισχυρότερο 1.5 TSI  με 130 PS. Η τροφοδοσία με CNG μειώνει κατά περίπου 25% τις εκπομπές CO2 σε σχέση με την βενζίνη. Επιπλέον εκπέμπονται σημαντικά λιγότερα οξείδια του αζώτου (NOx) καθώς και μικροσωματίδια. Η Octavia G-TEC θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη στην έκδοση αμαξώματος COMBI και στα επίπεδα εξοπλισμού Active, Ambition και Style. Πληρούνται οι τρέχουσες προδιαγραφές EU6d-TEMP και επιτυγχάνεται μία αυτονομία 480 χιλιομέτρων καταναλώνοντας το απόλυτα φιλικό προς το περιβάλλον φυσικό αέριο. Οι τρεις δεξαμενές CNG έχουν συνδυασμένη συνολική χωρητικότητα 17,7 κιλών. Μια δεξαμενή βενζίνης 11,8 λίτρων εξασφαλίζει την κίνηση σε περιοχές που δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού φυσικού αερίου.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.