Skoda Vision RS. Υβριδικό hot-hatch που κλείνει το μάτι στο μέλλον.

Η Skoda “λιβάνιζε” εδώ και πολύ καιρό το νέο της πρωτότυπο και όχι άδικα μάλιστα. Είναι σαφές ότι με μήκος που αγγίζει τα 4.356 χιλιοστά, πλάτος 1.81 μέτρα και μεταξόνιο της τάξης των 2.650 χιλιοστών, το Vision RS είναι προπομπός ενός μοντέλου που θα αγωνιστεί στον στίβο της άκρως ανταγωνιστικής κατηγορίας των μεσαίων hatchbacks. Εκεί που θα πέσει πάνω σε μοντέλα όπως το VW Golf, το Ford Focus, το Renault Megane και πολλά ακόμα. Έτσι, ήθελε η παρουσίαση του concept να “μετράει” και μπορούμε να πούμε ότι ο πρώτος στόχος, μάλλον επετεύχθη.

Το Skoda Vision RS είναι ένα άκρως εντυπωσιακό πρωτότυπο με πολλά, πολύ sport χαρακτηριστικά, τεχνολογία, οικολογική συνείδηση αλλά και πρακτικότητα. Επιδεικνύει αυτό που ονομάζει η εταιρία “RS DNA” με εντελώς διαφορετικό τρόπο και κερδίζει τις εντυπώσεις με την προτεταμένη μάσκα, τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα, τους επιθετικούς προφυλακτήρες εμπρός και πίσω αλλά και συνολικά, χάρη στις γραμμές και τα “νεύρα” που σχηματίζονται σε ολόκληρο το μήκος και το πλάτος του αυτοκινήτου. Προφανώς, το πακέτο συμπληρώνουν οι “αεροδυναμικές” ζάντες ελαφρού κράματος  20 ιντσών και οι άφθονες, διάχυτες, ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες που υπενθυμίζουν το τεχνολογικό υπόβαθρο της Skoda και την σχέση της φίρμας με τα motorsports.

Το εσωτερικό, είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό. Ο σχεδιασμός του ταμπλό μοιάζει να αντικατοπτρίζει αυτόν της μάσκας ενώ τα ανθρακονήματα και οι κρυστάλλινες επιφάνειες έχουν την τιμητική τους, όπως και η alcantara που έχει χρησιμοποιηθεί εκτενώς. Η μεγάλη οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης έχει ενσωματωθεί με όμορφο τρόπο στο κέντρο του ταμπλό, το τιμόνι και οι λωρίδες που έχουν πάρει τη θέση των χειρολαβών θυμίζουν αγωνιστικό και η κεντρική κονσόλα μοιάζει με το control panel ενός μαχητικού αεροσκάφους. Τεχνολογικά δε, το Vision RS έχει να επιδείξει μία πλήρη σουίτα online υπηρεσιών και την ενσωμάτωση του Amazon Alexa Voice Service στο Skoda Connect.

Η τεχνολογία όμως, συνεχίζεται και στο powertrain που αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων που παράγει 150 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων που συνδυαστικά, αποδίδουν 245 ίππους. Η ισχύς περνά στον δρόμο μέσω ενός 6-τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και οι επιδόσεις είναι κάτι παραπάνω από αξιοπρεπείς. Τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε 7.1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 210 km/h. Μπορεί να ακούγονται σχεδόν βαρετά, αλλά επιτυγχάνονται από το ίδιο όχημα που εκπέμπει μόλις 33 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο και μπορεί να κινηθεί χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια για 70 χιλιόμετρα χάρη σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.