Η Honda ανακοινώνει τα νούμερα του CR-V Hybrid.

Το ολοκαίνουριο Honda CR-V μπορεί να είναι διαθέσιμο με τον 1500άρη, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα της ιαπωνικής εταιρίας, που αποδίδει 173 ίππους  (ή 193 όταν συνδυάζεται με το CVT) αλλά δεν νοείται σύγχρονο SUV που να μην προσφέρεται και ως υβριδικό. Αυτό το “αυτονόητο” έρχεται να καλύψει το CR-V Hybrid και πιο συγκεκριμένα η ευρωπαϊκή έκδοση του μοντέλου, που θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στην επερχόμενη έκθεση του Παρισιού.

Κάτω από την επιφάνεια, “κρύβεται” το ολοκαίνουριο, Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD) υβριδικό powertrain που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα, έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα και έναν ξεχωριστό ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Το σύστημα αποδίδει 184 ίππους και 315 Nm ροπής και όπως ανακοινώνει η Honda, καταναλώνει κατά μέσο όρο (στον ξεπερασμένο NEDC κύκλο) 5.3 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα που ισοδυναμούν με 120 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Η τετρακίνητη έκδοση του CR-V Hybrid δε, εκπέμπει 126 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο και καταναλώνει 5.5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Χαρακτηριστικό του i-MMD συστήματος είναι ότι αλλάζει αυτόματα ανάμεσα στα 3 modes λειτουργίας του (EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive) αναλόγως των συνθηκών και των απαιτήσεων του οδηγού, αν και η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του CR-V Hybrid δεν συγκρίνεται με αυτές των plug-in υβριδικών αντιπάλων του. Εκτός από το υβριδικό SUV, η Honda θα φέρει στο Παρίσι και την βενζινοκίνητη εναλλακτική, όπως και την 7-θέσια έκδοση που έχει την δική της θέση και το δικό της κοινό. Κατά τα άλλα, θα δούμε το Civic Type R “ArtCar Manga” που αποτελεί το τελικό αποτέλεσμα ενός καλλιτεχνικού, θεματικού διαγωνισμού όπως και διάφορα αγωνιστικά της εταιρίας που αποδεικνύουν και γιορτάζουν την ενασχόληση της Honda με τα motorsports.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.