DS 7 Crossback E-Tense 4×4. Υβριδικές επιδόσεις με στιλ.

Με το PSA Group να παρουσιάζει μόλις πριν από μερικές ώρες το plug-in υβριδικό powertrain του με την Peugeot, ήταν αναμενόμενο ότι αργά ή γρήγορα αυτό θα έβρισκε τον δρόμο του και στις υπόλοιπες μάρκες. Η αρχή γίνεται με το DS 7 Crossback E-Tense 4×4 που δανείζεται το υβριδικό κινητήριο σύνολο και εισέρχεται με απολύτως γαλλικό στιλ στην κατηγορία των “πράσινων” SUV.

Το powertrain δεν διαφέρει ουσιαστικά από αυτό που είδαμε στο Peugeot 3008 GT HYBRID4. Πρόκειται για έναν 1600άρη βενζινοκινητήρα που αποδίδει μόνος του 200 ίππους και που συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα) απόδοσης 110 ίππων έκαστος. Η συνδυαστική ιπποδύναμη του συστήματος ανέρχεται στα 300 άλογα και η ροπή στα 450 Nm και περνούν στον δρόμο μέσω ενός νέου, 8-τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου και της “εξηλεκτρισμένης” τετρακίνησης. Χάρη στην μπαταρία 13.2 kWh η οποία βρίσκεται τοποθετημένη χαμηλά, στο πάτωμα του αυτοκινήτου, το DS 7 Crossback E-Tense 4×4 μπορεί να κινηθεί χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια για 50 χιλιόμετρα (στον WLTP κύκλο) ενώ η φόρτιση της διαρκεί 2 ώρες σε ένα τερματικό 32A ή 8 ώρες σε μία συμβατική πρίζα.

Επιπλέον, οι παράμετροι λειτουργίας του υβριδικού drivetrain μπορούν να μεταβληθούν ανάλογα με το mode που θα επιλέξει ο οδηγός: Zero Emission, με το όχημα να ξεκινά πάντα ως ηλεκτρικό, Sport όπου “βελτιστοποιείται η ισχύς και η οδηγική ευχαρίστηση”, Hybrid που στην ουσία αφήνεται να λειτουργήσει ρυθμίζοντας αυτόματα την απόδοση του powertrain και 4WD για την μεγιστοποίηση της πρόσφυσης σε κάθε πιθανή επιφάνεια. Όσον αφορά στην καμπίνα και των χώρο αποσκευών, η DS Automobiles μας διαβεβαιώνει ότι δεν έχουν αλλάξει στο παραμικρό καθώς η τοποθέτηση των μπαταριών δεν τα επηρεάζει.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.