Η Ferrari θα λανσάρει 15 νέα μοντέλα μέχρι το 2022!

Έχουμε συνηθίσει από μάρκες “μαζικής παραγωγής” τέτοιου είδους νούμερα. 15 νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. 19 μοντέλα μέχρι το 2025. 42 μοντέλα μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Όμως η ανακοίνωση της Ferrari για 15 νέα μοντέλα μέχρι το 2022 ξενίζει, παρά το γεγονός ότι αποτελεί μέρος του επίσημου “χάρτη” της εταιρίας για το μέλλον. Ένας χάρτης που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει την ενσωμάτωση υβριδικής τεχνολογίας σε περισσότερα μοντέλα (προφανώς) αλλά κάποιο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης (επίσης προφανώς) για το οποίο όμως δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

Στόχος της Ferrari, δεν είναι τόσο η αύξηση των πωλήσεων καθώς πρόκειται για μία φίρμα που βασίζεται στο “exclusivity” των μοντέλων της και το χρησιμοποιεί ως παράγοντα έλξης, αλλά η αύξηση των κερδών από το 1 δισεκατομμύριο ευρώ, στα 2 μέχρι το 2022. Έτσι, η ιταλική μάρκα θα στηρίξει την στρατηγική της σε 4 πυλώνες: Sports, GT, Special Series και “Icona” που επί της ουσίας, αποτελεί την κορυφαία σειρά. Φαντάσου κάτι αντίστοιχο της LaFerrari και των hypercars πριν από αυτή. Οι Ferrari του μέλλοντος, θα βασίζονται σε μία από τις δύο αρχιτεκτονικές: η μία θα φιλοξενεί τον κινητήρα στο κέντρο του οχήματος και η άλλη μπροστά, αλλά αμφότερες θα είναι εξελιγμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρονται για εξηλεκτρισμό.

Η Sports σειρά που αυτή τη στιγμή περιλαμβάνει την 488 GTB, την 488 Spider και την 812 Superfast, θα αποκτήσει ένα νέο, κεντρομήχανο μοντέλο που περιγράφεται ως “ένα πραγματικό supercar” λες και οι τρέχουσες προτάσεις δεν είναι! Όπως και να έχει, το μοντέλο θα τοποθετηθεί πάνω από την 488 ενώ οι όποιες σκέψεις για μία μικρότερη, Dino, μάλλον διαγράφονται για το μεσοπρόθεσμο διάστημα. Στην GT σειρά δε, θα ενσωματωθεί και το επερχόμενο SUV της Ferrari. Ένα SUV που πλέον, έχει όνομα: Purosangue ή “καθαρόαιμο” στα ελληνικά. Ωστόσο, μην τολμήσεις να το χαρακτηρίσεις “SUV” μπροστά σε κάποιον εκπρόσωπο της εταιρίας καθώς ο νέος CEO της Ferrari, Louis Carey Camilleri δήλωσε ότι “αυτή τη λέξη, δεν θέλω να την ακούω στην ίδια φράση με την Ferrari”. Ανεξαρτήτως, η Purosangue θα είναι διαθέσιμη τόσο με έναν βενζινοκινητήρα όσο και υβριδική ενώ από πλευράς μεγέθους δεν θα είναι θηριώδης όπως η Lamborghini Urus. Φαντάσου κάτι πιο συμμαζεμένο, με τον κινητήρα μπροστά και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, πίσω.

Κατά τα άλλα, οι “κόκκινοι” δεν ανακοίνωσαν κάτι σχετικό με τον διάδοχο της LaFerrari, αν και οι φήμες λένε ότι η εξέλιξη της κορυφαίας Ferrari έχει ήδη ξεκινήσει, αλλά δήλωσαν ότι  σύμφωνα με τις προβλέψεις, η παραγωγή των υβριδικών θα αγγίξει το 60% επί του συνόλου μέχρι το 2022. Επίσης, ανακοινώθηκε ότι εντός των επομένων ετών, θα παρουσιαστεί και ένας νέος, V6 κινητήρας που θα αναλάβει το δύσκολο έργο της παραγωγής επαρκούς ισχύος με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Όπως είπε ο ίδιος ο Enzo, “η καλύτερη Ferrari στην ιστορία είναι αυτή που δεν έχει κατασκευαστεί ακόμα”…

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.