Kia ProCeed. Όταν το στυλ συναντά την πρακτικότητα!

Ότι ήξερες για το pro_cee’d της προηγούμενης γενιάς, ξέχασε το. Εκείνο το μοντέλο έγινε ProCeed και το τρίθυρο hatchback αμάξωμα, έδωσε την θέση του σε ένα στιλάτο shooting brake το οποίο έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα, δίπλα στο Ceed και το Ceed Sportswagon. Προφανώς έγιναν κάποιοι συμβιβασμοί κατά την μετάβαση από το πανέμορφο ProCeed Concept που είδαμε στην έκθεση της Φρανκφούρτης περίπου έναν χρόνο πριν, στο μοντέλο παραγωγής, αλλά δεν γινόταν αλλιώς.

Το ProCeed σχεδιάστηκε στο κέντρο της Kia στη Φρανκφούρτη υπό την καθοδήγηση του Peter Schreyer και του Gregory Guillaume ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά. Είναι χαμηλότερο και μακρύτερο τόσο από το 5-θυρο Ceed hatchback όσο και από το Sportswagon και σύμφωνα με την εταιρία, προσφέρεται ως μια εναλλακτική για το “παραδοσιακό 3-θυρο hatchback”. Μόνο το καπό και τα εμπρός φτερά είναι ίδια με αυτά του 5-θυρου Ceed – το υπόλοιπο αμάξωμα είναι ολοκαίνουριο και δίνει στο ProCeed τον δικό του χαρακτήρα ενώ χαρακτηριστικά στοιχεία όπως η “tiger nose” γρίλια και τα LED φώτα ημέρας “παγάκια” λειτουργούν ως συνδετικός κρίκος με την υπόλοιπη οικογένεια.

Το ProCeed έχει μήκος 4.60 μέτρων (+5 χιλιοστά σε σύγκριση με το Ceed Sportswagon), ύψος 1.42 μέτρα (43 χιλιοστά χαμηλότερο με 5 χιλιοστά μικρότερη απόσταση από το έδαφος) ενώ το πλάτος του είναι 1.80 μέτρα. Βασίζεται στην ίδια, K2, πλατφόρμα που χρησιμοποιούν και τα υπόλοιπα Ceed κι έτσι το μεταξόνιο του παραμένει ίδιο, στα 2.65 μέτρα. Αυτό σημαίνει ότι παρά το shooting brake αμάξωμα, δεν θυσιάζονται σημαντικά οι χώροι για τους επιβάτες, ούτε για τις αποσκευές καθώς το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 594 λίτρων (του Sportswagon έχει 625 λίτρα). Επιπλέον, η μικρότερη απόσταση από το έδαφος και το χαμηλότερο κατώφλι, κάνουν την φόρτωση ακόμα και βαρέων αντικειμένων ευκολότερη.

Μηχανικά, το ProCeed δεν διαφέρει ουσιαστικά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα Ceed. Διατηρεί την ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και πίσω και το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση εξακολουθεί να είναι γρήγορο με 2.44 στροφές “lock-to-lock”. Απλά οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση έχουν αλλάξει ώστε να συμβαδίζουν με το shooting brake αμάξωμα και τα νέα δεδομένα που φέρνει αυτό στην κατανομή των μαζών (εμπρός-πίσω αλλά και λόγω χαμηλότερου ύψους). Όσον αφορά στους κινητήρες δε, το ProCeed είναι διαθέσιμο με τον δημοφιλή 1000άρη T-GDi που αποδίδει 120 ίππους και 172 Nm ροπής, με τον νέο “Kappa” 1400άρη T-GDi των 140 ίππων και 242 Nm ροπής, με τον επίσης νέος “Smartstream” πετρελαιοκινητήρα των 1.6 λίτρων στην έκδοση με τα 136 άλογα και με τον κορυφαίο, 1.6 T-GDi που παράγει 204 ίππους και 265 Nm ροπής.

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι το ProCeed θα εξοπλίζεται με άφθονη τεχνολογία, τόσο στον τομέα της ψυχαγωγίας, όσο και σε αυτούς της υποβοήθησης οδήγησης και της ασφάλειας. Το ντεμπούτο του νέου μοντέλου θα γίνει στην επερχόμενη έκθεση του Παρισιού ενώ η παραγωγή του θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο ώστε να ακολουθήσει το λανσάρισμα του στην αγορά στις αρχές του 2019.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.