Με 610 ίππους και 950 Nm η ηλεκτρική Aston Martin Rapide E.

Έπρεπε να περάσουν περισσότεροι από 12 μήνες για να ανακοινώσει κάτι ουσιαστικό για την ηλεκτρική, περιορισμένης παραγωγής Rapide E. 12 μήνες κατά τους οποίους οι μηχανικοί της δούλευαν ασταμάτητα σε συνεργασία με αυτούς της Williams Advanced Engineering ώστε η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση να γίνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Με τον πιο ταιριαστό για το όνομα “Aston Martin”, την ιστορία του και τις προσδοκίες των πελατών.

Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που κινείται χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες, αμφότεροι τοποθετημένοι στον πίσω άξονα, που αποδίδουν συνδυαστικά 610 ίππους και 950 Nm ροπής! Την απαραίτητη ενέργεια, παρέχει μία ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V με μία μπαταρία 65 kWh που έχει τοποθετηθεί εκεί που σε μία “φυσιολογική” Rapide, θα βρίσκαμε τον θηριώδη V12 των 6 λίτρων, το κιβώτιο του και το ρεζερβουάρ καυσίμου.

Σύμφωνα με την αγγλική εταιρία, στόχος όσον αφορά στην αυτονομία είναι τα 320 χιλιόμετρα στο αυστηρό, νέο πρότυπο WLTP ενώ υπόσχεται ότι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της θα μπορεί να φορτίζει με ρυθμό 300 χιλιομέτρων ανά ώρα με έναν τυπικό φορτιστή 400V 50 kWh ενώ ένας ταχυφορτιστής 800V 100 kWh, θα επιτρέπει έως και 500 χιλιόμετρα ανά ώρα φόρτισης! Αναφορικά με τις επιδόσεις δε, η Aston Martin προβλέπει ότι η μέγιστη ταχύτητα της Rapide E θα είναι 250 km/h, τα πρώτα 96 km/h θα έρχονται σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα και η ρεπρίζ από τα 80 στα 113 km/h (50-70 μίλια ανά ώρα) θα απαιτεί μόλις 1.5 δευτερόλεπτα! Επίσης, πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι αυτά τα νούμερα δεν θα είναι εφικτά μόνο με γεμάτες μπαταρίες αλλά θα μπορούν να επαναλαμβάνονται σε ένα “ευρύ παράθυρο επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας”. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η Rapide E θα μπορεί να ολοκληρώσει έναν ολόκληρο γύρο στην ιδιαίτερα απαιτητική Nordschleife.

Κατά τα άλλα, το βάρος του αυτοκινήτου θα διατηρηθεί σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα με την εκτεταμένη χρήση ελαφριών κραμάτων και συνθετικών υλικών όπως τα ανθρακονήματα ενώ η αεροδυναμική θα βελτιστοποιηθεί στον βαθμό που της επιτρέπει η ανάγκη για ψύξη. Στόχος είναι η διατήρηση του χαρακτήρα και της αίσθησης της βενζινοκίνητης Rapide γιατί οι 155 πελάτες που θα απολαύσουν τον εξηλεκτρισμό της θα έχουν ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις. Τέλος, να αναφέρουμε ότι η Rapide E θα κατασκευάζεται στις ολοκαίνουριες εγκαταστάσεις της εταιρίας στο St. Athan και οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για το τέταρτο τρίμηνο του 2019.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.