O W16 της Bugatti θα είναι ο “τελευταίος του είδους του”.

Δεν υπάρχουν πολλοί κινητήρες με απόδοση 1.500 ίππων. Ακόμα και να υπήρχαν, ο quad-turbo W16 της Bugatti θα ξεχώριζε με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του. Ένας κινητήρας που ξεκίνησε τη ζωή του “ταπεινά”, με 1.001 άλογα, στην Bugatti Veyron και παρουσιάζεται στην καλύτερη μέχρι στιγμής μορφή του, με 1.500 άλογα και 1.600 Nm ροπής τόσο στην Chiron (Sport) όσο και στην Divo. Πόσο μπορεί να αντέξει ένα τέτοιο σύνολο στην σύγχρονη εποχή όμως;

“Αργά ή γρήγορα, η νομοθεσία θα αναγκάσει τους πάντες να λάβουν ακραία μέτρα.”

Δήλωσε ο επικεφαλής της Bugatti, Stephan Winkelmann, συνεχίζοντας με την δυσάρεστη “προφητεία” του:

“Δεν θα υπάρξει ένας νέος 16-κύλινδρος. Αυτός είναι ο τελευταίος του είδους του. Είναι ένας εκπληκτικός κινητήρας και γνωρίζουμε ότι υπάρχει ενθουσιασμός γύρω του. Όλοι θα τον ήθελαν για πάντα, να συνεχιστεί η εξέλιξη του και θα κάνουμε ότι μπορούμε για να τον κρατήσουμε ζωντανό…. Αλλά αν θέλεις να είσαι στην αιχμή της τεχνολογίας, είναι σημαντικό να διαλέξεις την σωστή στιγμή για την αλλαγή.”

Όπως καταλαβαίνεις, όταν ο Winkelmann αναφέρεται στην “αλλαγή”, εννοεί προφανέστατα τον εξηλεκτρισμό – ένα concept που δεν φοβίζει την Bugatti αρκεί να γίνει υπό τις σωστές προϋποθέσεις. Το βάρος των μπαταριών είναι μία από αυτές… Ο εξηλεκτρισμός του οποιουδήποτε powertrain στην καρδιά της οποιαδήποτε Bugatti πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να ικανοποιεί τις υψηλότατες προσδοκίες που έχουν οι πελάτες της. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο “πόλεμος της ιπποδύναμης” δεν έχει τελειώσει και σύμφωνα με τον Winkelmann, ο W16 δεν έχει πει την τελευταία του λέξη.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.