Νέο Jeep Cherokee. Ώρα για ανανέωση

Μπορεί η υπάρχουσα γενιά του Jeep Cherokee να μην γνώρισε την αποδοχή και να μην είχε την εμπορική πορεία των προκατόχων του, καθώς η έλευσή του συνέπεσε με τη κορύφωση της οικονομικής κρίσης στη χώρα μας, ωστόσο το πασίγνωστο μοντέλο έφτασε στη στιγμή της ανανέωσής του. Ξεκινώντας από το σχεδιαστικό κομμάτι του θέματος, οι άνθρωποι της της Jeep, όπως ήταν φυσικό, αποφάσισαν να επέμβουν μερικώς στα σημεία, καθώς η συγκεκριμένη γενιά ήταν από μόνη της ριζοσπαστική σχεδιαστικά όταν πρωτοεμφανίστηκε. Αυτό σημαίνει μικρή ανανέωση στη μάσκα και τα φώτα, με τα εμπρός να υιοθετούν σε όλες τις εκδόσεις την τεχνολογία LED, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει και στο σχήμα του καπό. Τα διαθέσιμα χρώματα είναι πλέον 10, ενώ διαφορετική είναι και η σχεδίαση των αλουμινένιων ζαντών.

Περνώντας στο εσωτερικό, οι επεμβάσεις αφορούν στις επενδύσεις, τη νέα σχεδίαση των αεραγωγών και των επιμέρους χειριστηρίων. Βεβαίως τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης της οδήγησης δίνουν ισχυρό παρόν περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων τα Electronic Roll Mitigation, Active Forward Collision Warning-Plus με Pedestrian Emergency Braking, Blind-spot Monitoring με Rear Cross-Path Detection, LaneSense Lane Departure Warning-Plus, Advanced Brake Assist , Active Speed Limiter, ParkSense Parallel, Perpendicular Park Assist και Adaptive Cruise Control-Plus.

Σημαντικές είναι οι αλλαγές στο τομέα των μηχανικών συνόλων και πιο συγκεκριμένα στη τοποθέτηση του 2,2 Multijet II πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος θα αντικαταστήσει το υπάρχον δίλιτρο μηχανικο σύνολο πετρελαίου και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με 150 και 195 ίππους, με την πρώτη επιλογή να διατίθεται σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο έξη σχέσεων και τη δεύτερη με το γνωστό αυτόματο «9άρι» της FCA. Αργότερα θα είναι διαθέσιμο και με το νέο δίλιτρο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού του Wrangler, ο οποίος θα αποδίδει 270 ίππους και ροπή 400 Nm, με τη βοήθεια τούρμπο.

Ακολουθώντας τις προσταγές των καιρών, η ανανεωμένη έκδοση του Cherokee θα διατίθεται και με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, ενώ για όσους θέλους τετρακίνηση θα υπάρχουν τρία διαφορετικά πακέτα μετάδοσης, το Jeep Active Drive I, που είναι ένα πλήρες, όπως το χαρακτηρίζει η Jeep, σύστημα τετρακίνησης, που δεν απαιτεί καμία επέμβαση από τον οδηγό. Υπό κανονικές συνθήκες, στέλνει όλη τη διαθέσιμη ροπή στους εμπρός τροχούς, ενώ παρακολουθεί την ταχύτητα του μπροστινού και του πίσω άξονα. Εάν το σύστημα εντοπίσει ότι ο εμπρόσθιος άξονας κινείται γρηγορότερα από τον οπίσθιο άξονα, θα μεταφέρει ροπή μέσω της μονάδας μεταφοράς στον πίσω άξονα, έως ότου οι ταχύτητες τους εξισωθούν. Το σύστημα Jeep Active Drive II προσφέρει ότι και το προηγούμενο με τη διαφορά, όμως, ότι εδώ υπάρχουν και κατ’ επιλογή δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων, με λόγο 2,91:1, που επιτρέπει μεταξύ άλλων αυξημένη ικανότητα αναρρίχησης και ρυμούλκησης.

Στη δεύτερη αυτή εκδοχή του συστήματος το «πακέτο» περιλαμβάνει και Hill Descent Control. Ο τρίτος τύπος μετάδοσης, o οποίος φέρει την ονομασία Jeep ActiveDrive Lock και είναι διαθέσιμος στην Ευρώπη στην έκδοση Trailhawk, προσθέτει στην Active Drive II εκδοχή ένα μπλοκέ πίσω διαφορικό καθώς και το σύστημα Selec-Speed, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει την ταχύτητα κίνησης που επιθυμεί (από 1 έως 9 χλμ./ώρα) όταν το αυτοκίνητο αναρριχάται σε εκτός δρόμου διαδρομές. Τέλος, όλες οι τετρακίνητες εκδόσεις του αυτοκινήτου είναι εφοδιασμένες με το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Selec-Terrain, το οποίο περιλαμβάνει τα προγράμματα λειτουργίας Auto, Snow, Sport και Sand/Mud.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.