Η κεντρομήχανη Chevrolet Corvette δοκιμάζεται.

Η ιδέα μίας Chevrolet Corvette με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο υπάρχει εδώ και πολλές δεκαετίες. Επανέρχεται στο προσκήνιο περιοδικά, μόνο και μόνο για να χαθεί ξανά στη λήθη λίγο αργότερα όμως τώρα, με τη νέα γενιά (C8) να πλησιάζει, η μετακίνηση του κινητήρα στο κέντρο μοιάζει να είναι πιο κοντά από ποτέ για το εμβληματικό sports car καθώς η αμερικανική εταιρία φαίνεται πως έχει προχωρήσει σε δοκιμές του πρωτοτύπου στο διάσημο και διαβόητο Nurburgring.

Αισθητικά, δεν έχει νόημα να συζητήσουμε το παραμικρό αφενός λόγω του καμουφλάζ και αφετέρου γιατί το design της νέας Corvette δεν έχει οριστικοποιηθεί. Ωστόσο, οφείλουμε να παρατηρήσουμε τους μεγάλους αεραγωγούς στο πλάι και την αλλαγή των αναλογιών με την καμπίνα να έχει τοποθετηθεί πιο μπροστά, το καπό να παρουσιάζεται σημαντικά μικρότερο σε μήκος και το πορτ μπαγκάζ-κάλυμμα του κινητήρα να έχει μεγαλώσει αντίστοιχα. Όλα, απόρροια του V8 (όπως ακούγεται τουλάχιστον) στο κέντρο του αυτοκινήτου, πίσω από τους επιβάτες.

Μηχανικά δε, το μόνο που μπορούμε να συμπεράνουμε είναι ότι ο V8 στο αυτοκίνητο που βλέπουμε να δοκιμάζεται στη γερμανική πίστα είναι ατμοσφαιρικός. Αυτό συνάδει με τις φήμες που κυκλοφορούν και κάνουν λόγο για ένα σύνολο 6.2 λίτρων και περίπου 600 ίππων. Αν όμως αυτά δεν είναι αρκετά, οι ίδιες φήμες αναφέρουν την εξέλιξη μίας twin-turbo έκδοσης που θα συνδυάζει τα προτερήματα της υπερτροφοδότησης με αυτά του εξηλεκτρισμού για συνδυαστική απόδοση της τάξης των 800+ ίππων! Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Chevrolet Corvette αλλάζει επίπεδο…

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.