Ρετρο-μανία της Honda φέρνει το “Neo Classic” στην παραγωγή!

Το 2015, η Honda λάνσαρε στην αγορά το ολοκαίνουριο “kei car” της. Το S660, διαθέσιμο αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας, ερχόταν με έναν υπερτροφοδοτούμενο, τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 660 κ.εκ. απόδοσης 64 ίππων, όπως ορίζουν οι κανονισμοί της κατηγορίας, ο οποίος συνδυαζόταν είτε με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο είτε με ένα “7-τάχυτο” CVT. Ο σχεδιασμός του ήταν (και είναι) φουτουριστικός αλλά τον επόμενο κιόλας χρόνο, η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε και μία εναλλακτική, με τη μορφή του Neo Classic – ενός ρετρό πρωτοτύπου που αμέσως κέρδισε τις καρδιές του κόσμου.

Έπρεπε να περάσουν 3 χρόνια για να κάνει κάτι η Honda με το Neo Classic και ο τρόπος με τον οποίο κινήθηκε προκαλεί εντύπωση. Η μάρκα αποφάσισε να λανσάρει το Neo Classic όχι ως ξεχωριστό μοντέλο, αλλά ως kit. Με λίγα λόγια, μπορείς να μπεις στην αντιπροσωπεία και να παραγγείλεις το kit που αποτελείται από εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, νέα μάσκα, νέα φωτιστικά σώματα, καπό, φτερά εμπρός και πίσω και πολλά ακόμα. Όλα είναι κατασκευασμένα από fiberglass και παραδίδονται στον αγοραστή άβαφα και αμοντάριστα. Φυσικά, η Honda “προσφέρεται” να τα βάψει στο χρώμα του αμαξώματος και να τα τοποθετήσει, αν ο εν λόγω αγοραστής αποχωριστεί συνολικά περί τα €10.070 με την τρέχουσα ισοτιμία. Για την ιστορία, ένα ολοκαίνουριο S660 κοστίζει περί τα €15.400!

Ναι, η τιμή του kit είναι εξωφρενική και η αισθητική του δεν είναι για όλα τα γούστα αλλά το γεγονός ότι η Honda το προσφέρει, είναι από μόνο του αξιόλογο, αξιοθαύμαστο και περίεργο! Κρίμα (?) που δεν πρόκειται να περάσει τα σύνορα της Ιαπωνίας…

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.