Η Koenigsegg θα απαντήσει στην πρόκληση που λέγεται Tesla Roadster!

Ορισμένες φορές, αυτό που χρειαζόμαστε για να πιέσουμε τον εαυτό μας για κάτι καλύτερο είναι μία πρόκληση. Όταν λοιπόν η Tesla ανακοίνωσε το νέο Roadster, ο Christian von Koenigsegg, ο άνθρωπος πίσω από την ομώνυμη σουηδική εταιρία που μας έδωσε την Agera RS και την Regera, παρακολουθούσε. Και είδε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κάνει το 0-96 km/h σε 1.9 δευτερόλεπτα και το 0-160 km/h σε 4.2 δευτερόλεπτα και δεν του άρεσε.

Είχαμε τα πλάνα μας για το μέλλον περίπου έτοιμα και μετά ακούσαμε για το Tesla Roadster και τα τρελά νούμερα επιτάχυνσης του και σκεφτήκαμε “wow, αυτό ρίχνει το γάντι”.

Προφανώς πρέπει να είναι πολύ βαρύ, αλλά τέτοιου είδους επιτάχυνση; Είναι εκνευριστικό.

Σκεφτήκαμε “αυτό δεν είναι OK”. Αναρωτηθήκαμε αν είναι δυνατόν και ναι, είναι. Στη συνέχεια σκεφτήκαμε “ΟΚ, πώς θα αντιμετωπίσουμε την κατάσταση; Είναι ντροπιαστικό”.

Έτσι, πήρε τους μηχανικούς του και σε δύο ημέρες άρχισε να σχηματίζεται μία πρόταση που περιλαμβάνει “direct drive με το υβριδικό σύστημα που ήδη διαθέτει η εταιρία σε ένα διαφορετικό φορμάτ και την freevalve τεχνολογία”. Όλα αυτά, σε μία “περίεργη διαμόρφωση” όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Koenigsegg. Το αποτέλεσμα σύμφωνα με τις τρέχουσες προβλέψεις-υπολογισμούς;

Μιλάμε για 0-400 km/h σε 14 δευτερόλεπτα ή κάτι τέτοιο. Μαύρες γραμμές μέχρι τα 400 km/h!

Ο Christian von Koenigsegg έχει μία υγιή εμμονή με την πίεση του βενζινοκινητήρα στα όρια του και αυτό θα φανεί ξεκάθαρα στον διάδοχο της Agera RS:

Αυτό που βλέπουμε με τους κινητήρες μας είναι ότι ξύνουμε την επιφάνεια αυτών που μπορούμε να επιτύχουμε.

Ένα παράδειγμα: αν αγνοήσουμε την κατανάλωση καυσίμου για ένα λεπτό… Ο υπερτροφοδοτούμενος V8 μας λειτουργεί με σχετικά υψηλή σχέση συμπίεσης – 9.5:1 με 1.6 bar μέγιστης πίεσης υπερπλήρωσης. Αν μειώσουμε την συμπίεση στο 8.8:1, μπορούμε να αυξήσουμε την μέγιστη πίεση στα 2.2 bar και αυτό μας δίνει 600 άλογα χωρίς να ζορίζουμε τον κινητήρα γιατί η μέγιστη πίεση που ασκείται στο πιστόνι δεν αυξάνεται. Και θα κατανάλωνε περίπου 5% περισσότερο καύσιμο.

Το μέλλον θα είναι γρήγορο και πολύ ενδιαφέρον!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.