Το ακριβότερο “μεταχειρισμένο” του κόσμου, στοίχισε $48.4 εκατομμύρια!

Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι ο χαρακτηρισμός ενός αυτοκινήτου όπως η Ferrari 250 GTO Series II του 1962, με αριθμό πλαισίου 3413, ως “μεταχειρισμένο” είναι ιεροσυλία ή αν μη τι άλλου προσβολή. Δεν χαρακτηρίζεις ένα τέτοιο κλασικό, εμβληματικό και ιστορικά σημαντικό μοντέλο έτσι. Όμως αυτό ακριβώς είναι και δεν χρειάστηκαν παραπάνω από 12 λεπτά “στο σφυρί” για να αποφασίσει κάποιος πως αξίζει 44 εκατομμύρια δολάρια – 48.4 εκατομμύρια, συμπεριλαμβανομένης προμήθειας που καταβάλει ο αγοραστής!

Με αυτόν τον τρόπο, η συγκεκριμένη 250 GTO, μία εκ των 36 που κατασκευάστηκαν και εξακολουθούν να υπάρχουν, έγινε το ακριβότερο αυτοκίνητο που έχει δημοπρατηθεί στην ιστορία. Η 3η 250 GTO που κατασκευάστηκε. Αυτή που οδήγησε ο Phil Hill στο Targa Florio το 1962. Αυτή που ενώ πήρε μέρος σε 20 αγώνες (και τερμάτισε κάθε έναν από αυτούς), δεν ενεπλάκη ποτέ σε ατύχημα και διατηρεί τον αυθεντικό κινητήρα, το αυθεντικό κιβώτιο, τον αυθεντικό πίσω άξονα και φυσικά, το εργοστασιακό Series II αμάξωμα. Ακριβότερη ακόμα από την 250 GTO με αριθμό πλαισίου που δημοπρατήθηκε για 38.1 εκατομμύρια δολάρια το 2014. Υπάρχουν φήμες για κάτι ιδιωτικές αγοραπωλησίες της τάξης των 52 και 70+ εκατομμυρίων, αλλά δεν έχουν επιβεβαιωθεί, οπότε η εν λόγω 250 GTO είναι, με κάθε επισημότητα, το ακριβότερο αυτοκίνητο που έχει δημοπρατηθεί στον κόσμο.

Αυτό που προκαλεί δέος, είναι ότι η αξία των Ferrari 250 GTO δεν προβλέπεται να σταματήσει να αυξάνεται. Η ομορφιά, η σπανιότητα και η σημασία του μοντέλου στην ιστορία της ιταλικής φίρμας την αναδεικνύουν σε πρωταγωνίστρια σε κάθε δημοπρασία και δεν είναι λίγοι αυτοί που “βλέπουν” την 250 GTO να σπάει το φράγμα των 100 εκατομμυρίων τα ερχόμενα χρόνια.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.