Η BMW Z4 είναι εδώ για να επαναπροσδιορίσει την έννοια “roadster”.

Ή τουλάχιστον, έτσι μας λέει η BMW, πιθανότατα με μία (δικαιολογημένη) δόση υπερβολής. Όπως και να έχει όμως, η ολοκαίνουρια Z4 είναι όντως εδώ, είναι sexy, είναι αθλητική και τουλάχιστον στην “First Edition” με τον υπερτροφοδοτούμενο, 3-λιτρο, εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα των 340 ίππων, διαθέτει την ταχύτητα για σταθεί απέναντι σε οποιοδήποτε μοντέλο του ανταγωνισμού.

Οι πρώτες εντυπώσεις όμως, ξεκινούν με την εμφάνιση και η BMW το γνωρίζει πολύ καλά. Γι’ αυτό, φρόντισε ώστε ο σχεδιασμός της νέας Z4 να αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα της. Το νέο roadster της γερμανικής φίρμας διαθέτει χαρακτηριστικές αναλογίες, με την καμπίνα να είναι τοποθετημένη αρκετά πίσω και ένα μακρύ, “σμιλευμένο” καπό. Στη μάσκα, την παράσταση κλέβουν τα φωτιστικά σώματα με την κάθετη διάταξη και τα εμβληματικά “νεφρά” που συμπληρώνονται από την μαύρη γρίλια και τον sport προφυλακτήρα με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και τις επίσης μαύρες, λεπτομέρειες. Για το πίσω μέρος, οι σχεδιαστές της BMW δημιούργησαν λεπτά φωτιστικά σώματα, ενσωμάτωσαν πολύ όμορφα μία μικρή αεροτομή στο τελείωμα του πορτ-μπαγκάζ και τοποθέτησαν δύο τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης στο κάτω μέρος ενός προφυλακτήρα που κυριαρχείται από ακμές αλλά και καμπύλες.

Η ίδια φιλοσοφία απλότητας ορίζει και το design του εσωτερικού και συνδυάζεται με τεχνολογία από τα τελευταία sedan της BMW. Μπροστά του, ο οδηγός έχει το τριάκτινο, πολυλειτουργικό τιμόνι και πίσω από αυτό, έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων με την μεγάλη οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Πίσω ακόμα κι από αυτά, παρατηρούμε το head-up display που είναι standard στην “First Edition”, όπως και το premium ηχοσύστημα της Harman Kardon ενώ όλη αυτή την ώρα, ο οδηγός κάθεται στα ολοκαίνουρια καθίσματα που εξέλιξε η BMW για την Z4 και απολαμβάνει τον μινιμαλισμό του σχεδιασμού του ταμπλό και των χειριστηρίων που του επιτρέπει να επικεντρωθεί στην οδήγηση.

Εκεί, η Z4 περιμένουμε να διαθέτει όλες τις αρετές μίας sport BMW. Τουλάχιστον στα χαρτιά, έχει όλα τα χαρακτηριστικά. Η πλατφόρμα του νέου, γερμανικού roadster προσφέρει 30% υψηλότερη ακαμψία από αυτήν του προκατόχου ενώ παρά την αύξηση στις διαστάσεις (το πλάτος για παράδειγμα, είναι 70 χιλιοστά μεγαλύτερο), η νέα Z4 αναμένεται να είναι περί τα 50 κιλά ελαφρύτερη από το μοντέλο που αντικαθιστά. Ένα νούμερο κοντά στα 1.500 κιλά είναι αυτό που περιμένουμε να ακούσουμε και αυτό είναι μοιρασμένο ισόποσα ανάμεσα στους δύο άξονες εξασφαλίζοντας το πολυπόθητο 50:50 που λατρεύει η BMW. Έτσι, ο 3-λιτρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας με τα 340 άλογα, είναι ικανός να επιταχύνει το roadster με την μαλακή, ηλεκτρική οροφή στα 100 km/h σε 4.6 δευτερόλεπτα ενώ σύμφωνα με την εταιρία, καταναλώνει κατά μέσο όρο 7.1-7.4 λίτρα καυσίμου ανά 100 km/h και εκπέμπει 162-168 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.

Όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά βέβαια, θα οριστικοποιηθούν με το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του οχήματος, στην έκθεση του Παρισιού σε λίγες εβδομάδες. Τότε θα μάθουμε και τους υπόλοιπους κινητήρες στην γκάμα, πριν η Z4 λανσαριστεί στην αγορά την άνοιξη του 2019.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.