Για την BMW, η 8-Series είναι μόνο η αρχή.

Όταν έχεις λανσάρει ένα αυτοκίνητο όπως η ολοκαίνουρια 8-Series, που όλα δείχνουν ότι  αποτελεί πανάξιο διάδοχο της αυθεντικής, γιατί να σταματήσεις; Ιδίως αν ανάμεσα στις βλέψεις σου, είναι η κυριαρχία στην ευρύτερη premium κατηγορία. Προφανώς αυτό είναι το σκεπτικό που επικρατεί αυτή την περίοδο στην BMW, καθώς οι δηλώσεις του επικεφαλής σχεδιασμού της γερμανικής φίρμας, Adrian van Hooydonk, αφήνουν να εννοηθεί ότι η 8-Series είναι μονάχα η αρχή. Όταν ρωτήθηκε μάλιστα για το αν υπάρχουν σχέδια για μία 9-Series, ο Ολλανδός απάντησε:

“Ας το θέσουμε έτσι: δεν θα σταματήσουμε εδώ [με την 8άρα]. Προφανώς η δουλειά μας είναι να έχουμε περισσότερες ιδέες απ’ ότι μπορεί να κατασκευάσει η εταιρία, γιατί αν τα πράγματα ήταν αντίστροφα, θα ήταν πολύ άσχημο.

Η ομάδα μου και εγώ, κοιτάμε το 2021 και πέρα από αυτό – έως το 2030. Έχουμε πολλά πλάνα.”

Η BMW έχει κρίνει ότι ο ευρύτερος χώρος των αυτοκινήτων πολυτελείας, ανεξαρτήτως κατηγορίας, επιτρέπει υψηλότερα περιθώρια κέρδους ενώ οι ευέλικτες αρχιτεκτονικές και η δυνατότητα κοινής χρήσης διάφορων εξαρτημάτων περιορίζουν τόσο το κόστος εξέλιξης όσο και το κόστος παραγωγής. Επιπλέον, αγορές όπως αυτή της Κίνας φαίνεται πως επιζητούν τέτοια μοντέλα και η επέκταση της γκάμας με την προσθήκη εξηλεκτρισμένων εκδόσεων ή ακόμα και αμιγώς ηλεκτρικών, ανοίγει περαιτέρω το target group.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.