Opel GT X Experimental. Πρόγευση μέλλοντος με τη μορφή ενός ηλεκτρικού SUV.

Αύγουστος ήταν όταν γινόταν γνωστό με κάθε επισημότητα ότι η Opel εντάσσεται στο Groupe PSA. Όταν γινόταν γνωστό ότι μία ομάδα ανθρώπων με γνώση στο θέμα “ανάκαμψη” θα αναλάμβανε την τύχη της γερμανικής εταιρίας. Έναν χρόνο και κάτι εβδομάδες μετά, η Opel καταγράφει κέρδη για πρώτη φορά έπειτα από 19 χρόνια, έχει αναλάβει την εξέλιξη τετρακύλινδρων βενζινοκινητήρων για όλες τις μάρκες του Groupe και μας παρουσιάζει το σχεδιαστικό μέλλον της, με την αποκάλυψη του GT X Experimental.

Το GT X Experimental θα ήταν ένα μικρό, ηλεκτρικό SUV αν περνούσε στην παραγωγή. Με μήκος που μετά βίας ξεπερνά τα 4 μέτρα (4.06 για την ακρίβεια), κινείται χάρη σε ένα ηλεκτρικό powertrain που μεταδίδει την κίνηση από τους τροχούς του εμπρός άξονα και τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία 50 kWh, αλλά όπως αναφέρει η ίδια η εταιρία, το νέο πρωτότυπο είναι πολύ πιο σημαντικό από ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Είναι το “μανιφέστο” της Opel – ένας “εκπρόσωπος του σχεδιαστικού οράματος για ολόκληρη την γκάμα” της.

“Πριν ξεκινήσουμε αυτή την άσκηση, κάναμε μία σειρά σκίτσων για να βεβαιωθούμε ότι τα στοιχεία της θα μπορούσαν να επεκταθούν σε κάθε ένα από τα μοντέλα μας. Και προχωρήσαμε με το GT X, μονάχα όταν ήμαστε σίγουροι. Δεν θα δείτε αυτό το μοντέλο στις εκθέσεις, αλλά σίγουρα θα δείτε “πολύ” από αυτό στο μέλλον, σε ολόκληρη την γκάμα.”

Δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της φίρμας, Mark Adams. Πολύ σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των αναλογιών και του γενικότερου σχήματος, έπαιξε η υιοθέτηση του ηλεκτρικού powertrain. Ενός powertrain που απελευθερώνει σημαντικούς χώρους και λύνει τα χέρια των σχεδιαστών. Επίσης, δεν θα μπορούσε να λείπει η νέα μάσκα της εταιρίας, το “Visor”. Εκτείνεται σε ολόκληρο το πλάτος του αυτοκινήτου εμπρός, φιλοξενεί τα LED-matrix φωτιστικά σώματα καθώς και όλες τις κάμερες, τα radars και τους αισθητήρες που χρειάζονται για ένα ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης.

Έπειτα, είναι το “Pure Panel” στο εσωτερικό, που αποτελείται από μία οθόνη η οποία ενσωματώνει όλες τις κύριες λειτουργίες και λειτουργεί ως “οπτική αποτοξίνωση”.  Αυτή η λογική επικρατεί σε ολόκληρο το αυτοκίνητο. Το GT X Experimental δεν σε μπουχτίζει με πολυάριθμες λεπτομέρειες. Προβάλει τα στοιχεία που θέλει να αναδείξει, “παίζει” με την τριχρωμία (ένα υπόλευκο χρώμα στο μεγαλύτερο μέρος, με κάποια πάνελ σε σκούρο μπλε χρώμα και κίτρινες φωσφοριζέ λεπτομέρειες) και απλουστεύει τα πράγματα τόσο στο αμάξωμα, όσο και στο εσωτερικό. Το μόνο που μένει από εδώ και πέρα, είναι να δούμε πώς θα μεταφραστεί η νέα σχεδιαστική γλώσσα της Opel στα μελλοντικά μοντέλα της και σε διαφορετικές κατηγορίες.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.