Η Polestar κάνει τα τετρακίνητα Volvo πιο… πισωκίνητα!

Η δουλειά μίας εταιρίας σαν την Polestar, εκτός από το να κατασκευάζει τεχνολογικά προηγμένα, δικά της μοντέλα, είναι να βελτιώνει τα αυτοκίνητα της μητρικής. Αυτή η βελτίωση, μπορεί να αφορά την αύξηση της ιπποδύναμης, την αναβάθμιση μερών της ανάρτησης ή του πλαισίου ή, επειδή ζούμε στην εποχή των ηλεκτρονικών, τον επαναπρογραμματισμό κάποιων συστημάτων για πιο σπορ αίσθηση. Στην προκειμένη περίπτωση, έχουμε να κάνουμε με το τελευταίο και πιο συγκεκριμένα, με το “Polestar Engineered Optimization Accessory”.

Το λογισμικό που εξέλιξε η σουηδική εταιρία για τα τετρακίνητα, μη-υβριδικά μοντέλα της Volvo, ενεργοποιείται μόνο όταν ο οδηγός επιλέξει το “Dynamic” mode ή απενεργοποιήσει τον ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας και  επιτρέπει στο σύστημα τετρακίνησης να στέλνει περισσότερη ροπή στους τροχούς του πίσω άξονα, πιο συχνά. Αυτό σημαίνει ότι η αίσθηση που παρέχει το όχημα στον χειριστή είναι περισσότερο αυτή ενός πισωκίνητου οχήματος, με την Volvo να ισχυρίζεται ότι το αποτέλεσμα είναι η καλύτερη και πιο σπορ οδική συμπεριφορά.

Επιπλέον, το Polestar Engineered Optimization Accessory βελτιστοποιεί την λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων (το “κράτημα” των ταχυτήτων στις στροφές και την ταχύτητα αλλαγής τους), βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού και αυξάνει την απόδοση του κινητήρα, χωρίς όμως να μας παρέχονται ακριβή νούμερα για όλα αυτά. Το σημαντικό είναι ότι η μετατροπή της Polestar συμμορφώνεται με το WLTP και δεν αναιρεί την εργοστασιακή εγγύηση του αυτοκινήτου καθώς, προφανέστατα, φέρει την έγκριση της Volvo!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.