Honda HR-V facelift. Design, τεχνολογία και νέος, turbo i-VTEC 1.5 λίτρων!

Σύμφωνα με τη Honda, το ανανεωμένο HR-V είναι το πλέον σοφιστικέ SUV στην γκάμα της καθώς έρχεται από τον Οκτώβριο του 2018 με στοχευμένες αισθητικές επεμβάσεις, άφθονη τεχνολογία, νέους κινητήρες και βελτιωμένο NVH για να διεκδικήσει με αξιώσεις το μερίδιο του στην αγορά. Ξεκινώντας από το πρώτο, το HR-V facelift παρουσιάζεται στο κοινό με μία πιο ουσιαστική ερμηνεία  του “Solid Wing Face” της Honda. Πάνω από τη γρίλια και ανάμεσα από τα νέα φωτιστικά σώματα (με standard LED φώτα ημέρας) έχει τοποθετηθεί ένα χρωμιωμένο πάνελ ενώ ελαφρώς ανασχεδιασμένος είναι και ο μπροστινός προφυλακτήρας. Πίσω, μία χρωμιωμένη λωρίδα “αντανακλά” την διακόσμηση του εμπρός μέρους ενώ για τα φωτιστικά σώματα, έχει υιοθετηθεί το φιμέ look. Οι ακριβότερες εκδόσεις δε, εξοπλίζονται με νέες ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης και full-LED φωτιστικά σώματα τόσο εμπρός όσο και πίσω.

Στο εσωτερικό, οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας δούλεψαν πάνω στην βελτίωση του NVH (Noise-Vibration-Harshness). Η τοποθέτηση επιπλέον μονωτικού υλικού σε ολόκληρο το αυτοκίνητο, συμπεριλαμβανομένου του διαχωριστικού της καμπίνας από τον χώρο του κινητήρα, των θόλων, του πορτ-μπαγκάζ και των θυρών, σημαίνει καλύτερο φιλτράρισμα των όποιων θορύβων μπορεί να διαταράξουν την ησυχία των επιβατών ενώ αναλόγως της έκδοσης, το νέο HR-V μπορεί να εξοπλιστεί για πρώτη φορά και με Active Noise Cancellation σύστημα που είναι σχεδιασμένο να μειώνει τους θορύβους χαμηλής συχνότητας χρησιμοποιώντας δύο ηχεία για την παραγωγή “αντίστροφων” σημάτων.

Σε πρώτη φάση, το 2019 Honda HR-V θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με έναν ατμοσφαιρικό, 1500άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 130 ίππων και 155 Nm ροπής. Με αυτόν, το ιαπωνικό SUV ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 10.7 δευτερόλεπτα ενώ την ίδια ώρα, η μέση κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 5.3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Από την άνοιξη του 2019 όμως, η γκάμα των κινητήρων θα εμπλουτιστεί με τον σαφώς πιο σπορ και σαφώς πιο ικανό 1.5 VTEC Turbo αλλά και τον 1.6 i-DTEC πετρελαιοκινητήρα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.