Η Hyundai θέλει να γίνει πιο sexy από την Alfa Romeo.

Η Hyundai είναι μία από τις εταιρίες που έχουν εκφράσει την δυσαρέσκεια τους στο status quo που φαίνεται ότι υπάρχει όσον αφορά στον σχεδιασμό των αυτοκινήτων. Δεν θέλει αυτοκίνητα “copy-paste” ούτε μία εταιρική ταυτότητα η οποία θα υπερκαλύπτει τον ξεχωριστό χαρακτήρα του κάθε μοντέλου. Αυτό που θέλει, είναι να γίνει πιο sexy από την Alfa Romeo και η επιθυμία αυτή εκδηλώθηκε από τον SangYup Lee – τον άνθρωπο που το 2016 ανέλαβε καθήκοντα αντιπροέδρου σχεδιασμού στην Hyundai Motor.

“Το αυτοκίνητο είναι ένα συναισθηματικό προϊόν. Θέλουμε να μεγιστοποιήσουμε την συναισθηματική αξία του. Οι Alfa Romeo και οι Maserati είναι πραγματικά sexy αυτοκίνητα – ακόμη και οι Γερμανοί επηρεάζονται από αυτές. Αυτή η συναισθηματική, αισθαντική ομορφιά που δεν βρίσκεις σε μάρκες με μεγάλο όγκο πωλήσεων. Για την Hyundai, ο στόχος είναι να γίνουμε πιο sexy από την Alfa Romeo.”

Δήλωσε σε συνέντευξη του ο SangYup Lee. Μάλιστα, το υψηλόβαθμο στέλεχος της κορεατικής εταιρίας μας έδωσε και ένα γενικό χρονοδιάγραμμα. Ήδη από το 2019, θα δούμε την Hyundai να απομακρύνεται από την γραμμή της “σκληρής” εταιρικής ταυτότητας. Θα δούμε, όπως δηλώνει χαρακτηριστικά ο SangYup Lee, τον “βασιλιά, την βασίλισσα, τον αξιωματικό και τον ιππότη” που “έχουν διαφορετικό σχεδιασμό, λειτουργούν διαφορετικά αλλά όταν είναι μαζί γίνονται μία ομάδα”. Θα δούμε, με λίγα λόγια, πώς υλοποιείται το πλάνο και η επιθυμία του στελέχους της Hyundai…

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.