Audi e-tron: 400 χιλιόμετρα αυτονομία και έως 408 ίπποι!

Όσο περιμένουμε από την Audi να αποκαλύψει την έκδοση παραγωγής του πολυαναμενόμενου e-tron, αυτή επέστρεψε στον τόπο του εγκλήματος για να μας παρουσιάσει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας του μεγάλου, ηλεκτρικού SUV. Όπου “τόπος του εγκλήματος”, το Pikes Peak, εκεί όπου ο Walter Rohrl και το θρυλικό Audi Sport Quattro S1, μας έδωσαν ένα από τα πλέον εμβληματικά video στην ιστορία της αυτοκίνησης.

Εκεί λοιπόν, το e-tron μας δείχνει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας που συνεισφέρει έως και σε ποσοστό 30% στην αυτονομία του αυτοκινήτου. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η γερμανική εταιρία, “για πρώτη φορά” ένα αυτοκίνητο προσφέρει 3 διαφορετικά modes ανάκτησης ενέργειας: το κλασικό που λαμβάνει χώρα κατά την επιβράδυνση του οχήματος, ένα αυτόματο που ενεργοποιείται σε περιόδους “coasting” και ένα χειροκίνητο που αναλαμβάνει δράση όταν ο οδηγός χρησιμοποιήσει τα αντίστοιχα paddles στο τιμόνι. Χάρη σε αυτά τα τρία συστήματα, το Audi e-tron είναι σε θέση να καλύψει “περισσότερα από 400 χιλιόμετρα” μέχρι να χρειαστούν φόρτιση οι μπαταρίες του.

Ένα ακόμη ενδιαφέρον τεχνικό χαρακτηριστικό, είναι ότι ενώ το ηλεκτρικό SUV της Audi ταξιδεύει στην κατηφόρα, η ενέργεια που ανακτάται μέσω των συστημάτων του αυξάνει την αυτονομία του κατά περίπου όση απόσταση διένυσε κατηφορικά. Το πρωτότυπο που χρησιμοποιεί η γερμανική φίρμα για τις δοκιμές, ανακτά ενέργεια με έως και 300 Nm ροπής και 220 kW ισχύος – περισσότερο από το 70% της ενέργειας που μπορεί να παράγει και περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο μέχρι σήμερα. Παράλληλα, αυτό σημαίνει ότι οι δύο ηλεκτροκινητήρες του e-tron παράγουν συνδυαστικά 360 ίππους και 561 Nm ροπής – με δύο αστερίσκους όμως. Πρώτον, αυτά τα νούμερα παράγονται για μέγιστη χρονική διάρκεια της τάξεως των 60 δευτερολέπτων και δεύτερον, το e-tron διαθέτει λειτουργία “boost” που αυξάνει την ιπποδύναμη στα 408 άλογα και την ροπή στα 664 Nm… για 8 δευτερόλεπτα. Όπως και να έχει, αυτά αρκούν και περισσεύουν καθώς τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε λιγότερα από 6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα, είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 200 km/h.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.