Χωρίζουν οι δρόμοι των Toyota και Isuzu.

Το 2006 η Toyota και η Isuzu δημιούργησαν μία συνεργασία με στόχο την εξέλιξη ενός πετρελαιοκινητήρα με χωρητικότητα 1.6 λίτρων και την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου στο Hokkaido της Ιαπωνίας. Το project απέτυχε παταγωδώς καθώς 2 χρόνια αργότερα, οι δύο εταιρίες χτυπήθηκαν από την κρίση ενώ αργότερα, τόσο η Ευρώπη όσο και η Κίνα άρχισαν να εφαρμόζουν αυστηρότερους περιβαλλοντικούς κανονισμούς μειώνοντας το μερίδιο αγοράς των diesel οχημάτων. Συνυπολόγισε και την στροφή στον εξηλεκτρισμό και δεν χρειάζεται ιδιαίτερη φαντασία για να δεις γιατί οι δύο ιαπωνικές φίρμες άλλαξαν τις στρατηγικές τους.

Την Παρασκευή, η Toyota και η Isuzu ανακοίνωσαν ότι λήγουν τη συνεργασία αυτή και ότι η Isuzu θα εξαγοράσει πίσω το 5.89% των μετοχών της που κρατούσε η Toyota έναντι 80 δισεκατομμυρίων yen (περίπου €620 εκατομμύρια ευρώ με την τρέχουσα ισοτιμία). Σε συνέντευξη τύπου, ο διευθύνων σύμβουλος της Isuzu, Koichi Seto, είπε ότι ο τζίρος που προκύπτει από τη συνεργασία με την Toyota κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους δεν δικαιολογεί την κεφαλαιακή σχέση μεταξύ τους, αλλά οι δύο εταιρίες θα συνεχίσουν να συνεργάζονται σε κάποιες τεχνολογίες.

Η Toyota από την πλευρά της, θα εστιάσει στην εξέλιξη νέων τεχνολογιών με την θυγατρική της, Hino Motors, η οποία ξεκίνησε μία συνεργασία στους τομείς των ηλεκτρικών οχημάτων και της αυτόνομης οδήγησης με την Volkswagen, μόλις τον Απρίλιο που μας πέρασε.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.