Η VW δυσκολεύεται με το WLTP λόγω έλλειψης μηχανικών!

Το νέο standard για την μέτρηση εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης ονομάζεται Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure (εν συντομία, WLTP και μπορείς να μάθεις ότι χρειάζεται εδώ) και δυσκολεύει όλους, ανεξαιρέτως, τους κατασκευαστές. Ίσως όμως κανέναν, όσο δυσκολεύει το Volkswagen Group, το οποίο έχει ήδη ανακοινώσει την μείωση της κατανάλωσης σε δύο μοντέλα του (VW Golf R και Seat Leon Cupra) και την κατάργηση ενός (VW Golf GTI). Υπάρχει λόγος γι’ αυτό.

“Χάθηκε τεχνογνωσία στην εξέλιξη κινητήρων.”

Δήλωσε ο CEO της Volkswagen, Herbert Diess, αναφερόμενος στην αποχώρηση από την εταιρία μηχανολόγων και άλλων ειδικών λόγω dieselgate. Η γερμανική φίρμα πραγματοποίηση ήδη μία “μεταγραφή”, αποκτώντας τον Markus Duesmann από την BMW αλλά προειδοποίησε για καθυστερήσεις σε συγκεκριμένα μοντέλα μεταξύ Αυγούστου και Οκτωβρίου.

“Αυτό επηρεάζει την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων των εργοστασίων μας, οπότε θα υπάρχουν ημέρες αργίας σε αυτά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Ένα πράγμα είναι σαφές όμως: αυτή θα είναι μία τιτάνια προσπάθεια για το δεύτερο μισό του έτους, ειδικά όσον αφορά στα περιθώρια.”

Είπε κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου το μεγάλο αφεντικό της VW. Ο Chief Financial Officer της Volkswagen, Frank Witter, ανέφερε μάλιστα ότι το κόστος των καθυστερήσεων λόγω του WLTP μπορεί να ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.