Porsche Macan facelift. Ανανεωμένη συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της!

Η Porsche Macan είναι ένα μοντέλο που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Στην ουσία, είναι το αυτοκίνητο που βασιζόμενη στο μοντέλο επιτυχίας της Cayenne, χάρισε μέσα σε 4 μόλις χρόνια, πωλήσεις της τάξης των 350.000+ οχημάτων στη γερμανική εταιρία. Έφτασε η ώρα όμως για την ανανέωση και η Porsche προχώρησε σε αυτήν με τον τρόπο που γνωρίζει καλύτερα από όλους. Η Macan facelift λοιπόν, είναι ίδια με το απερχόμενο μοντέλο αλλά αρκούντως διαφορετική ώστε να παραμένει ελκυστική.

Οι αλλαγές είναι ακριβώς αυτές που περιμένει να βρει κάποιος σε ένα ανανεωμένο (ελαφρώς) μοντέλο. Η Porsche τροποποίησε (ελαφρώς) τον σχεδιασμό του εμπρός προφυλακτήρα και εξόπλισε την Macan με νέα, LED, φωτιστικά σώματα. Η μεγαλύτερη όμως “πινελιά”, εντοπίζεται στο πίσω μέρος και πιο συγκεκριμένα στα ολοκαίνουρια, “3D”, φωτιστικά σώματα που ενώνονται με μία LED λωρίδα. Κατά τα άλλα, η παλέτα των διαθέσιμων χρωμάτων εμπλουτίστηκε με την προσθήκη των Miami Blue, Mamba Green Metallic και Dolomite Silver Metallic ενώ η γκάμα των ζαντών ελαφρού κράματος μεγάλωσε χάρη στα νέα σχέδια σε διάσταση 20 ή 21 ιντσών.

Στο εσωτερικό, παρατηρούμε το ανασχεδιασμένο ταμπλό που φιλοξενεί το νέο “Porsche Communication Management” (PCM), το οποίο προσφέρει μία μεγεθυμένη, full-HD οθόνη αφής 11 ιντσών, τους μετατοπισμένους αεραγωγούς κάτω από την εν λόγω οθόνη και το (προαιρετικό) GT τιμόνι που αποτελεί “δάνειο” από την 911 και τονίζει τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Όπως μας ενημερώνει η ίδια η εταιρία δε, η νέα Macan έρχεται εξοπλισμένη με μία σουίτα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και τεχνολογιών συνδεσιμότητας για να συμβαδίζει με την εποχή και τις απαιτήσεις των πελατών.

Προς το παρόν, εξαιτίας καθυστερήσεων λόγω WLTP, η Porsche δεν ανακοίνωσε ακόμα τους κινητήρες που θα αναλάβουν την κίνηση του μικρού crossover της. Ωστόσο περιμένουμε ότι ο δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας θα διατηρήσει την θέση του κάτω από το καπό της “βασικής” έκδοσης, ενώ οι άλλες εκδόσεις θα κινούνται από δύο υπερτροφοδοτούμενους V6 με χωρητικότητα 3.0 (Macan S και Macan GTS) ή 2.9 λίτρων (Macan Turbo). Άγνωστο παραμένει το αν θα καταργηθούν οι κινητήρες πετρελαίου από την γκάμα της Macan, καθώς παλαιότερες δηλώσεις του αφεντικού της εταιρίας, Oliver Blume, κάτι τέτοιο άφηναν να εννοηθεί.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.