Νέο Audi Q3. Μεγαλύτερο, πιο αθλητικό και με νέο ρόλο!

Έχουν περάσει σχεδόν 8 χρόνια από τότε που η Audi λάνσαρε την πρώτη γενιά του Q3. Το 2011 που έκανε την εμφάνιση του όμως, το Q3 ήταν ο βενιαμίν της οικογένειας και αυτό δεν ισχύει πλέον. Έτσι, ο ρόλος του στην εταιρία αλλάζει με την 2η γενιά, όπως αλλάζουν οι διαστάσεις του, ο σχεδιασμός του και η τεχνολογία με την οποία εξοπλίζεται.

Όπως ισχύει τις περισσότερες φορές, η πιο εμφανής αλλαγή στο ολοκαίνουριο Audi Q3, αφορά στο design του. Εκεί όπου οι επιρροές από τον “μεγάλο αδελφό” δεν κρύβονται εύκολα, ακόμα κι αν η Audi ήθελε να τις κρύψει. Μπροστά, το νέο SUV απέκτησε λεπτότερα και πιο εκφραστικά LED φωτιστικά σώματα (matrix LED στις ακριβότερες εκδόσεις), εκατέρωθεν της επιβλητικής γρίλιας με το παχύ, χρωμιωμένο περίγραμμα και “σμιλευμένο” προφυλακτήρα με τονισμένες τις εισαγωγές του αέρα στα άκρα του. Πιο τονισμένη είναι και η γραμμή στο πλάι που οδηγεί το μάτι στο πίσω μέρος και τα επίσης νέα φώτα. Εξωτερικά, το πακέτο συμπληρώνουν οι ζάντες ελαφρού κράματος που φτάνουν σε διάμετρο έως και τις 20 ίντσες ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι η Audi προσφέρει το νέο Q3 σε πληθώρα έντονων χρωμάτων.

Στο εσωτερικό, οι προσφερόμενοι χώροι έχουν αυξηθεί χάρη τόσο στην μετάβαση στην MQB πλατφόρμα του Group, όσο και στην αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων (+9.65 cm στο μήκος και +7.6 cm στο μεταξόνιο). Ο χώρος αποσκευών με το ρυθμιζόμενο πάτωμα δε, έχει χωρητικότητα 675 λίτρων με τις πίσω θέσεις όσο πιο μπροστά είναι δυνατόν στις ράγες των 150 χιλιοστών. Η τεχνολογία που διαθέτει το Audi Q3 είναι γνώριμη και προέρχεται σε μεγάλο βαθμό από τα μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας. Το νέο, γερμανικό SUV εξοπλίζεται με “ενεργή” ανάρτηση, πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης (cruise control, park assist, κάμερα 360ο, ανίχνευση πεζών κ.ά.) ενώ επίσης από τα μεγαλύτερα μοντέλα μοιάζει να επηρεάζεται ο σχεδιασμός, που κυριαρχείται από  τις μεγάλες, οριζόντιες γραμμές, τις χρωματικές αντιθέσεις και τον κάθετο διαχωρισμό του ταμπλό σε 2 μέρη. Ακόμη και οι βασικές εκδόσεις του Q3 εφοδιάζονται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10.25 ιντσών ενώ όταν επιλέγεται το Virtual Cockpit από τον κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού, το μέγεθος της οθόνης αυξάνεται στις 12.3 ίντσες.

Προς το παρόν, η Audi δεν ανακοίνωσε την πλήρη γκάμα κινητήρων του νέου Q3, αλλά μάλλον, στο κάτω άκρο της θα τοποθετηθεί ένας 1500άρης βενζινοκινητήρας, με δύο δίλιτρους κινητήρες να τον συμπληρώνουν: έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα (με 190 ή 230 άλογα) και έναν δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα (με 150 ή 190 ίππους). Δυστυχώς, σε αυτό το σημείο δεν έχουμε εικόνα για την τιμή του νέου μοντέλου, αλλά οι ψίθυροι που ακούγονται κάνουν λόγο για αύξηση σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Σίγουρα θα ξέρουμε περισσότερα πιο κοντά στο λανσάρισμα του στην αγορά, το ερχόμενο φθινόπωρο.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.