Το νέο S60 θα είναι, ποιοτικά, το καλύτερο Volvo στην ιστορία.

Το καμπανάκι χτύπησε για την Volvo όταν στην πρόσφατη έρευνα αρχικής ποιότητας της J.D. Power, τερμάτισε 3η από το τέλος. Σε μία έρευνα που εξετάζει τον αριθμό των προβλημάτων που προκύπτουν κατά τις πρώτες 90 ημέρες ιδιοκτησίας του αυτοκινήτου, η σουηδική εταιρία κατάφερε να ξεπεράσει μονάχα την Jaguar και την Land Rover ενώ ήταν 29 “πόντους” πίσω από τον μέσο όρο της βιομηχανίας και 54 πίσω από την κορυφαία για το 2018, Genesis.

Το καλό όμως, είναι ότι η Volvo έχει εντοπίσει το πρόβλημα που οδήγησε σε αυτό το κάκιστο αποτέλεσμα και γνωρίζει πώς να το αντιμετωπίσει. Σύμφωνα με τον επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της εταιρίας, Henrik Green, η επίδοση της Volvo στην έρευνα της J.D. Power οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο XC90, που ενώ ήταν ανταγωνιστικό σε άλλες κατηγορίες, υπολειπόταν σε αυτήν της ποιότητας. Η εταιρία το γνωρίζει αυτό και από τότε, έχει χρησιμοποιήσει τα μαθήματα που πήρε και προέβη σε ενέργειες που θα διορθώσουν την κατάσταση. Το αποκορύφωμα δε, είναι το ολοκαίνουριο S60, για το οποίο ο Green είχε να πει:

“Το λανσάρισμα του S60 θα είναι το καλύτερο στην ιστορία της Volvo όσον αφορά στην ποιότητα. Το καλύτερο που είχαμε μέχρι τώρα, ήταν αυτό του XC60 που παράγεται στο εργοστάσιο μας στην Torslanda της Σουηδίας από το 2017. Προβλέπω ότι το S60 θα το ξεπεράσει. Θα μάθουμε το αν συμβεί αυτό 3 μήνες μετά την κυκλοφορία των πρώτων αυτοκινήτων στην αγορά.”

Να υπενθυμίσουμε ότι το νέο Volvo S60 θα κατασκευάζεται στο ολοκαίνουριο εργοστάσιο της εταιρίας στο Charleston των Η.Π.Α., βασίζεται στην SPA αρχιτεκτονική και θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με δίλιτρους βενζινοκινητήρες (σε 4 εκδόσεις, οι δύο εκ των οποίων θα διαθέτουν ηλεκτρική υποβοήθηση). Η κορυφαία, “Polestar Engineered” έκδοση δε, θα παράγει 415 άλογα και 670 Nm ροπής χάρη σε ένα plug-in υβριδικό powertrain. Όπως είπε και ο Green πάντως, η Volvo έχει βελτιωθεί σημαντικά στον τομέα της ποιότητας αλλά η αποτελεσματικότητα των μέτρων που έχει πάρει, θα κριθεί αφού κυκλοφορήσει το νέο μοντέλο.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.