Επιβεβαιώνεται η δίλιτρη Toyota Supra με 265 ίππους!

Μόλις πριν από μερικές ημέρες, η ολοκαίνουρια Toyota Supra πραγματοποίησε το ντεμπούτο της στο Goodwood Festival of Speed. Το αυτοκίνητο μπορεί να ήταν καμουφλαρισμένο, οπότε δεν ήμαστε σε θέση να παρατηρήσουμε λεπτομέρειες στον σχεδιασμό του, αλλά ήταν η πρώτη φορά που το είδαμε εν κινήσει και ακόμα πιο σημαντικά, η πρώτη φορά που ακούσαμε τον εξακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα με τα 340 άλογα. Επειδή όμως δεν θα είναι όλοι σε θέση να αποκτήσουν την κορυφαία, εξακύλινδρη έκδοση, η ιαπωνική φίρμα θα προσφέρει και μία δίλιτρη εκδοχή της Supra!

Αυτή η έκδοση, επιβεβαιώνεται τώρα μέσω εγγράφων που προέρχονται από την ZF, η οποία παρέχει το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τόσο του ιαπωνικού coupe, όσο και του Γερμανού “αδερφού” του – το μοναδικό διαθέσιμο κιβώτιο, όπως αξίζει να σημειώσουμε! Τα έγγραφα αυτά, αποκαλύπτουν ότι προφανώς, στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται ο B58 βενζινοκινητήρας (προέλευσης BMW) με τους 340 ίππους του, αλλά κάτω από αυτόν, τοποθετείται ο τετρακύλινδρος, δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος B48 με ιπποδύναμη της τάξης των 265 ίππων. Αμφότεροι οι κινητήρες, θα χρησιμοποιούν το ZF-8HP51HIS, 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο όπως συμβαίνει και όταν συναντούμε τους B48 και B58 σε μοντέλα της BMW.

Σχετικά με την “βασική” έκδοση, αξίζει να συμπληρώσουμε ότι ο επικεφαλής μηχανικός της Supra, Tetsuya Tada, δήλωσε ότι θα έχει “αρκετά καλύτερη κατανομή βάρους” και πιο “κοφτερό” turn-in στις στροφές, ελέω χαμηλότερου βάρους κινητήρα. Μάλιστα, απευθυνόμενος στους πελάτες που σκοπεύουν να τοποθετήσουν τον θρυλικό 2JZ κινητήρα της προηγούμενης γενιάς στο νέο μοντέλο, είπε “παρακαλώ αγοράστε την τετρακύλινδρη. Θα είναι φθηνότερη”.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.