Honda CR-V. Nέα γενιά

Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Honda CR-V εξελίχθηκε σε παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία των SUV. Το CR-V διαθέτει φρέσκια κα προηγμένη εξωτερική σχεδίαση, με φαρδύτερους, πιο μυώδεις θόλους τροχών, πιο έντονες καμπύλες στο καπό και στα πίσω πλαϊνά πάνελ, καθώς και το νέο, εξελιγμένο ‘πρόσωπο’ της οικογένειας Honda με ένα χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς. Το νέο μοντέλο ανεβάζει τον πήχη στον τομέα της ποιότητας του εσωτερικού, του προηγμένου χαρακτήρα και της ευρυχωρίας – ενώ προσφέρει για πρώτη φορά προαιρετική επταθέσια διάταξη για τα βενζινοκίνητα AWD μοντέλα. Οι ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις του, το μακρύτερο μεταξόνιο και το μεγαλύτερο πλάτος, διαμορφώνουν ένα αισθητά μεγαλύτερο εσωτερικό.

Η βέλτιστη αξιοποίηση χώρου υπογραμμίζεται από την ευρυχωρία που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες, και από το φαρδύτερο, βαθύτερο χώρο αποσκευών με μεγαλύτερη επιφάνεια φόρτωσης. Ένα νέο πάτωμα του χώρου αποσκευών δύο θέσεων επιτρέπει τη δημιουργία μιας επίπεδης επιφάνειας για μακρύτερα αντικείμενα, ενώ μία hands-free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει την πρόσβαση για φόρτωση. Το νέο CR-V χρησιμοποιεί το νέο βενζινοκινητήρα 1.5-L VTEC TURBO της Honda που είδαμε για πρώτη φορά στο πιο πρόσφατο Honda Civic, και έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις ενός αποκλειστικού υπερσυμπιεστή για το CR-V. Αποδίδει  173 PS (όταν συνεργάζεται με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και 193 PS για τα μοντέλα CVT. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9,3 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 211 km/h.

Η off-road ικανότητα του βελτιώνεται από τη σχεδίαση της βασικής πλατφόρμας, καθώς προφέρει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από το προηγούμενο μοντέλο, χωρίς αυτό να επηρεάζει το κέντρο βάρους. Η απόσταση κάτω από το αυτοκίνητο έχει αυξηθεί στα 191 mm για τα προσθιοκίνητα μοντέλα και στα 201 mm για τα AWD μοντέλα. Έτσι επιτυγχάνεται 35 mm μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος συγκριτικά με το προηγούμενο CR-V. Στην απόσταση από το έδαφος συντελεί και ο συνδυασμός τροχών / ελαστικών μεγαλύτερης διαμέτρου που ταυτόχρονα διαμορφώνουν ένα πιο μυώδες στήσιμο. Η τελευταία τεχνολογία τετρακίνησης της Honda – ‘Real Time AWD with Intelligent Control System – είναι ρυθμισμένη ώστε να προσφέρει βέλτιστη απόδοση καυσίμου και οδηγησιμότητα. Αυτή υποστηρίζει τον εμπρός άξονα για ομαλή και αποδοτική οδήγηση, ακόμα και σε καθημερινές συνθήκες, για παράδειγμα κατά την εκκίνηση από στάση. Στη χώρα μας το νέο Honda CR-V αναμένεται το Φθινόπωρο.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.