Το επόμενο Nissan GT-R θα είναι “το ταχύτερο του είδους του”.

To Nissan GT-R έχτισε τον μύθο του γύρο από το χαρακτηριστικό “supercar killer”. Ένα ταπεινό αυτοκίνητο από την Ιαπωνία, με συντηρητική εμφάνιση για τα δεδομένα της κατηγορίας και μέτρια ιπποδύναμη που χτυπούσε πολύ πιο πάνω από την κατηγορία του. Αυτό ήταν ανέκαθεν το GT-R, κυρίως από την εποχή του R32 και έπειτα. Αυτό θα κάνει και το επόμενο GT-R, παρά το γεγονός ότι αποτελεί εγνωσμένη αξία πλέον. Πρέπει να διατηρήσει τον μύθο του όμως και η δουλειά πάνω στην επόμενη γενιά, έχει μόλις ξεκινήσει.

Η εξέλιξη του επόμενου GT-R είναι ακόμα σε πολύ πρώιμο στάδιο αλλά οι στόχοι έχουν ήδη τεθεί:

“Το GT-R πρέπει να είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο του είδους του. Πρέπει να “κατακτά” την πίστα. Και πρέπει να παίξει το παιχνίδι της προηγμένης τεχνολογίας, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να είναι ηλεκτρικό.”

Δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Nissan, Alfonso Albaisa. Το πρόβλημα για εμάς σε αυτό το σημείο, είναι ότι τίποτα δεν έχει αποφασιστεί ακόμα – τουλάχιστον όχι οριστικά. Προφανώς το GT-R πρέπει να είναι πανίσχυρο αλλά θα είναι υβριδικό; Άγνωστο! Η εταιρία είχε εξελίξει ένα powertrain το οποίο συνδύαζε έναν υπερτροφοδοτούμενο, 3-λιτρο V6 και ένα υβριδικό σύστημα  για το πρωτότυπο LMP1 που δεν έτρεξε ποτέ και θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει στην επόμενη γενιά του “Godzilla” αλλά θα μπορούσε να πιάσει τους στόχους της και εξελίσσοντας τον twin-turbo V6 των 3.8 λίτρων του τρέχοντος GT-R. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Albaisa έχει αποφασίσει όσον αφορά στην γενική κατεύθυνση που θα κινηθεί σχεδιαστικά:

“Είναι ένα κτήνος. Πρέπει να είναι επιβλητικό και υπερβολικό. Όχι τόσο αναφορικά με πτέρυγες και αεροτομές αλλά κυρίως με την οπτική του μάζα – την παρουσία του.

Δεν νοιάζεται τι κάνε κάθε άλλο supercar στον κόσμο. Απλά λέει: “είμαι ένα GT-R, είμαι ένα τούβλο, πιάστε με!” Είναι το ταχύτερο τούβλο στον κόσμο βασικά. Και όταν αξιολογώ σκίτσα για την επόμενη γενιά, αυτό λέω συχνά: λιγότερες πτέρυγες, περισσότερο τούβλο.”

Απλά τα πράγματα! Πάντως, αν οι πληροφορίες που μας έδωσε ο Albaisa αληθεύουν και οι μηχανικοί δουλεύουν ακόμα πάνω στη νέα πλατφόρμα που θα χρησιμοποιεί το επόμενο GT-R, χωρίς να έχει οριστικοποιηθεί τίποτα σχετικά με τα μηχανικά και το design, μην περιμένεις το δούμε πριν την “κλείσει” η δεκαετία που διανύουμε. Υπομονή… το καλό πράγμα αργεί να γίνει!

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.