Αυτή είναι η απόλυτη αερόψυκτη Porsche!

Το όνειρο ενός Scott Blattner να αποκτήσει την κορυφαία αερόψυκτη Porsche που έχει κοσμήσει ποτέ αυτόν τον πλανήτη που ονομάζουμε Γη, έφερε στο προσκήνιο τη συνεργασία ανάμεσα στην Singer, μία από τις καλύτερες εταιρίες “restomodding” στον κόσμο και την Williams Advanced Engineering. Αυτή η συνεργασία με τη σειρά της, έκανε το όνειρο του Blattner πραγματικότητα και η πραγματικότητα στην προκειμένη περίπτωση, έχει όνομα: Dynamics and Lightweighting Study (DLS). Ίσως η κορυφαία αερόψυκτη Porsche όλων των εποχών.

Το αυτοκίνητο, βασίζεται στην 964 911 αλλά από εκεί και πέρα, δεν πιστεύω ότι ούτε ένα εξάρτημα έχει διατηρήσει την θέση του. Μιλάμε για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο με το βασικό σχήμα της Porsche 964 και την τεχνολογία/τεχνογνωσία τόσο της Singer όσο και της Williams Advanced Engineering. Στο πίσω μέρος, κρύβεται ο εντυπωσιακός, 4-λιτρος, αερόψυκτος, επίπεδος εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας που αποδίδει 500+ ίππους χωρίς το “δεκανίκι” της υπερτροφοδότησης και στροφάρει μέχρι τις 9.000 σ.α.λ. Μιλάμε για ένα κόσμημα με 4 βαλβίδες τιτανίου ανά κύλινδρο, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής από μαγνήσιο, άνω και κάτω μπεκ ψεκασμού καυσίμου αλά-F1, αναβαθμισμένα συστήματα λίπανσης και ψύξης και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς.

Το αμάξωμα, είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα τόσο για την μείωση του βάρους, όσο και για την αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας. Και μην υποθέσεις ότι η συγκεκριμένη 911 θα είναι ένα βάσανο στην οδήγηση, καθώς τα εμπλεκόμενα μέρη δούλεψαν και πάνω στην μείωση του θορύβου και των κραδασμών. Επίσης, κάθε πάνελ του αμαξώματος είναι νέο και μοναδικό για την DLS. Η Williams Advanced Engineering και ο Norbert Singer μελέτησαν το σχήμα του αυτοκινήτου με τη χρήση CFD ανάλυσης και έτσι επετεύχθη η αεροδυναμική βελτιστοποίηση που έχει ως αποτέλεσμα την εξάλειψη του lift του εμπρός άξονα και την αύξηση της downforce. Σημαντικό ρόλο γι’ αυτά, παίζουν το εμπρός splitter, η μετατόπιση κάποιων εξαρτημάτων στο εμπρός μέρος και η χαρακτηριστική “ducktail” αεροτομή-φόρος τιμής στην 2.7 RS Carrera σε συνδυασμό με το “κανάλι” που ξεκινά από την οροφή και καθοδηγεί τον αέρα σε αυτήν.

Νέα είναι και η ανάρτηση, επίσης δημιουργία της Williams Advanced Engineering, η οποία αποτελείται από μία διάταξη διπλών ψαλιδιών εμπρός και υστερούντες βραχίονες πίσω ενώ τα αμορτισέρ είναι ειδικά γι’ αυτή την εφαρμογή και πλήρως ρυθμιζόμενα. Το κιβώτιο ταχυτήτων προέρχεται από την Hewland, διαθέτει 6 σχέσεις και έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να αντέχει τις δυνάμεις που θα του ασκούνται και να έχει όσο το δυνατόν χαμηλότερο βάρος. Όσον αφορά στο σύστημα πέδησης δε, το ανέλαβε η Brembo με πανάλαφρους carbon-ceramic δίσκους και μονομπλόκ δαγκάνες, με τον συνδυασμό να “κρύβεται” μέσα στις BBS Motorsport σφυρήλατες ζάντες κράματος μαγνησίου 18 ιντσών που ντύνονται με ειδικά Michelin Pilot Sport Cup 2. Από την DLS δεν θα μπορούσαν να λείπουν και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα με την Bosch να έχει εξελίξει ειδικά για την περίσταση το ABS, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και το ESC – τα οποία προφανώς απενεργοποιούνται αν το επιθυμεί ο οδηγός!

Τέλος, έχουμε το εσωτερικό, με τα ανθρακονημάτινα καθίσματα της Recaro, το επίσης ανθρακονημάτινο τιμόνι της MOMO, τον ανθρακονημάτινο πίνακα οργάνων και τα πεντάλ που όπως μπορείς να καταλάβεις, είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και τιτάνιο. Δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε και τον “εκτεθειμένο” λεβιέ-κόσμημα με τους συνδέσμους από τιτάνιο και μαγνήσιο. Τίποτα δεν έχει αφεθεί στην τύχη, όλα είναι custom και γι’ αυτό η τιμή της απίστευτης αυτής δημιουργίας, ξεπερνά τα 1.5 εκατομμύρια ευρώ!

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.