Η Opel αποκαλύπτει μέρος της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της.

Ίσως ένα από πιο σημαντικά μάλιστα, καθώς η Opel (μην σε επηρεάζει το σήμα της Vauxhall, μιλάμε για την ίδια εταιρία) έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη εικόνα της μάσκας που θα λειτουργήσει ως η εταιρική ταυτότητα της τα ερχόμενα χρόνια. Η μάσκα αυτή, ονομάζεται “Vizor” και μάλλον θα πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο της στο ολοκαίνουριο Corsa που, αν δεν έχει αλλάξει κάτι δραστικά, θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή εντός του 2019. Ωστόσο, η ανεπίσημη “επίσημη πρώτη” θα γίνει με ένα πρωτότυπο SUV το ερχόμενο φθινόπωρο.

Δύο είναι τα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία της νέας μάσκας της Opel, όπως περιγράφονται από τον επικεφαλής σχεδιασμού της φίρμας, Mark Adams: η χαρακτηριστική “πυξίδα” που δημιουργείται από τη νοητή γραμμή που σχηματίζεται από τα LED φώτα ημέρας στον έναν άξονα και από το “νεύρο” στο καπό και τον προφυλακτήρα στον άλλο. Επίσης, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο λεγόμενο “Pure Panel”, που δεν είναι άλλο από την γυάλινη “γρίλια” η οποία φιλοξενεί τα φωτιστικά σώματα και ότι άλλο χρειάζεται να βρίσκεται στην περιοχή που καλύπτει.

Ο ίδιος ο Adams, χαρακτηρίζει την “Vizor” μάσκα ως “λυτρωτική” αναφέροντας ότι η ομάδα του προσπάθησε να απλουστεύσει τον σχεδιασμό και να τονίσει την αγνότητα του θέματος ενσωματώνοντας όλη την τεχνολογία που μπορεί να χρειαστεί ο σύγχρονος οδηγός. Το υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρίας, χρησιμοποίησε μάλιστα τις λέξεις “ψηφιακή αποτοξίνωση”. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα μεταφερθεί η Vizor από αυτή τη φάση στην οποία βρίσκεται, στην παραγωγή και πώς θα διαφοροποιηθεί, αν διαφοροποιηθεί δηλαδή, αναλόγως του εκάστοτε μοντέλου.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.