Nέο Jeep Wrangler. Ίδια φιλοσοφία αλλά με πολλές αλλαγές

Όταν είσαι η εταιρία που το όνομά της έχει χαρακτηρίσει μία ολόκληρη κατηγορία, Jeep, και έχεις στη γκάμα σου τη σημαία της κατηγορίας αυτής, Wrangler, τότε όπως αντιλαμβάνεστε η αντικατάστασή του κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεσή είναι. Αυτό διότι αφενός οφείλεις να σεβαστείς και να διατηρήσεις τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του, για τον οποίο άλλωστε λατρεύτηκε, αφετέρου να το εκσυγχρονίσεις για να είσαι σε θέση να σταθεί επάξια τις ανάγκες του σήμερα. Και όπως φαίνεται η Jeep τα κατάφερε αμφότερα. Ξεκινώντας από την εμφάνιση του αυτή έχει διατηρήσει τη σκληροτράχηλη αισθητική της, με την άμεσα αναγνωρίσιμη ταυτότητά να δίνει και πάλι το παρόν.

Οι στρογγυλοί προβολείς, οι φουσκωμένοι θόλοι των φτερών, η χαρακτηριστική εμπρός μάσκα, η σκληρή ή μαλακή οροφή, η δυνατότητα αναδίπλωσης του εμπρός παρμπρίζ, είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά που θα συναντούμε και στο καινούριο Wrangler. H έκδοση sport θα «φοράει» τροχούς 17 ιντσών, η Sahara 18 ενώ και η Rubicon θα εφοδιάζεται με 17άρες ζάντες. Στο  εσωτερικό θα συναντούμε το σύστημα U-Connect της Fiat, το οποίο θα συνδυάζεται με οθόνη πέντε ή επτά ιντσών. Όπως είναι φυσικό, αλλά και απαραίτητο πλέον, θα υπάρχουν πολλά από τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας Blind-Spot Monitoring, Rear Cross Path Detection καιPark Assist.

Και αν όλα τα παραπάνω είναι λίγο έως πολύ αναμενόμενα, τα ευχάριστα νέα έρχονται από το αμάξωμα και τους κινητήρες. Ως γνήσιο εκτός δρόμου όχημα, το νέο Wrangler θα είναι «χτισμένο» σε ανεξάρτητο πλαίσιο τύπου σκάλας. Στον τομέα των κινητήρων για τους λάτρεις του diesel θα υπάρχει ένας τετρακύλινδρος common rail  2,2 λίτρων της, 200 ίππους  και  450 Nm ροπής.  Από την άλλη πλευρά θα υπάρχει ένα δίλιτρο turbo μηχανικό σύνολο βενζίνης βενζίνης, με 272 ίππους 400 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός  θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο  οκτώ σχέσεων.

Σημαντικό είναι επίσης και το γεγονός πως οι εκτός δρόμου δυνατότητες του νέου Wrangler θα εξακολουθήσουν να είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Μάλιστα το καινούριο μοντέλο θα διατίθεται με δύο τύπους μετάδοσης, την Command-Trac  και την Rock-Trac στην Rubicon για ακόμη πιο απαιτητικές εκτός δρόμου συνθήκες. Και οι δύο θα διαθέτουν κατ’ επιλογή τετρακίνηση και με αργές σχέσεις, ενώ στη περίπτωση του Rock-Trac θα υπάρχει και μπλοκέ πίσω διαφορικό αλλά και δυνατότητα κλειδώματος του εμπρός και του πίσω διαφορικού. Χαρακτηριστικό των εκτός δρόμου δυνατοτήτων είναι το γεγονός πως η Rubicon θα μπορεί να περάσει μέσα από νερό  βάθους 76 εκατοστών. Για περισσότερα υπομονή, μέχρι να το δοκιμάσουμε εκτός δρόμου και να έχουμε τις πρώτες εντυπώσεις.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.