BMW M2. Η «είσοδος» στον μαγικό κόσμο των “M”

Σχεδόν ονειρική η M5, απίστευτα σαγηνευτική η M4, αλλά αν κάποιος θέλει να πάρει τα πράγματα από την αρχή και να ξεκινήσει σωστά στο μαγικό κόσμο της σειράς «Μ» της BMW η λέξη κλειδί είναι Μ2. Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήξαμε αφού οδηγήσαμε και τη «μικρή» της παρέας κατά τη διάρκεια του BMW M Drive Tour στη πίστα των Σερρών. Και μπορεί πολύ σύντομα η M2 να αντικατασταθεί από την Competition, ωστόσο η βασική φιλοσοφία του μοντέλου, δεν θα διαφοροποιηθεί, απλώς θα ενισχυθεί περαιτέρω η οδηγική χαρά και απόλαυση που θα είναι σε θέση να προσφέρει.

Μία μόνο ματιά είναι αρκετή για να επιβεβαιώσει κάποιος ότι η νέα M2 διαθέτει το δικό της μοναδικό  στυλ. Μία χαμηλή εμπρός ποδιά με μεγάλους αεραγωγούς, μυώδη πλευρά με χαρακτηριστικά βράγχια Μ, 19άρες αλουμινένιες ζάντες με χαρακτηριστική σχεδίαση διπλών ακτίνων Μ και το χαμηλό, φαρδύ πίσω τμήμα με σύστημα εξαγωγής δύο απολήξεων Μ είναι τα πρώτα πράγματα που εντοπίζει κάποιος στην εξωτερική της εικόνα.

Στο εσωτερικό η επένδυση Alcantara στις πόρτες και την κεντρική κονσόλα μαζί με το πορώδες ανθρακόνημα συνθέτουν ένα περιβάλλον υψηλής ποιότητας και έντονα σπορ χαρακτήρα που υπογραμμίζεται από μπλε αντίθετη ραφή και το Μ χαραγμένο σε επίλεκτες λεπτομέρειες. Τα σπορ καθίσματα,  το σπορ τιμόνι Μ και ο επιλογέας σχέσεων Μ συμπληρώνουν αισθητικά το σύνολο.

Ο τρίλιτρος, εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας χρησιμοποιεί τεχνολογία M TwinPower Turbo και αποδίδει 370 ίππους και ροπή 465 Nm  που μπορεί να φτάσει τα 500 Nm στιγμιαία χάρη στη λειτουργία overboost. Όλα αυτά επιτρέπουν στη BMW M2 Coupe με προαιρετικό, επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M Double Clutch Transmission (M DCT) και Launch Control να επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα 4,3’’με τη τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 χλμ./ώρα (με ηλεκτρονικό κόφτη).

 

Με τους ελαφριούς αλουμινένιους εμπρός και πίσω άξονες των μοντέλων BMW M3/M4, σφυρήλατες 19άρες ζάντες αλουμινίου με διαφορετικά ελαστικά εμπρός – πίσω, σύστημα διεύθυνσης M Servotronic με δύο ρυθμίσεις και αποτελεσματικά, συνθετικά φρένα Μ, η M2 έχει ανεβάσει πολύ ψηλά τον πήχη στην compact σπορ κατηγορία υψηλών επιδόσεων στον τομέα της δυναμικής συμπεριφοράς. Το Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο Ενεργό Διαφορικό Μ (Active M Differential), που βελτιστοποιεί την ελκτική πρόσφυση και κατευθυντική ευστάθεια, παίζει επίσης σημαντικό ρόλο εδώ. Τέλος ακόμα μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση επιφυλάσσει η ενεργοποίηση του M Dynamic Mode (MDM) του συστήματος Dynamic Stability Control system. To MDM επιτρέπει ολίσθηση του τροχού και επομένως ελεγχόμενες υπερστροφές ισχύος (drift) στην πίστα.

Στη πράξη όλα τα παραπάνω σημαίνουν πως είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για να απολαύσει κανείς την οδήγηση εντός πίστα, όπως κάναμε εμείς σε αυτή των Σερρών. Γρήγορη, άμεση, ευέλικτη, με εξαιρετικό τιμόνι και πολύ καλό ζύγισμα σου επιτρέπει να «παίξεις» μαζί της χωρίς να σε τρομάζει και κυρίως δίνοντάς σου την αίσθηση πως μαζί της μπορείς να βελτιώσεις τις οδηγικές σου ικανότητες βήμα βήμα.

Με την M2 μπορεί κάποιος να ξεκινήσει να οδηγεί σβέλτα και σιγά σιγά να φτάσει σε ιδιαίτερα υψηλό οδηγικό επίπεδο, χωρίς στη πορεία να στερηθεί ούτε στιγμή τη χαρά και την απόλαυση της οδήγησης. Και φυσικά σου δημιουργεί μία τεράστια ανυπομονησία να βρεθεί πίσω από την επερχόμενη M2 Competition προκειμένου να δείς τι θαύματα έκαναν πάλι οι άνθρωποι του M Division και πως έκαναν το εξαιρετικό, ακόμη καλύτερο. Μέχρι τότε όσοι θέλετε μία M2, μπορείτε να αποκτήσετε το υπάρχον μοντέλο έναντι 75000 Ευρώ.

Φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης

 

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.