Η Lamborghini αναπαλαίωσε την απόλυτη, μοναδική Miura SVR.

Έχουν περάσει χρόνια από τότε που η Lamborghini Miura S με αριθμό πλαισίου #3781 και αριθμό κινητήρα #2511 “γεννήθηκε”. Συγκεκριμένα, έχουν περάσει κάτι λιγότερο από 50 χρόνια. Η εν λόγω Miura, στο χαρακτηριστικό “Verde Miura” πράσινο χρώμα παραδόθηκε στην αντιπροσωπεία Lamborauto στο Τορίνο στις 30 Νοεμβρίου του 1968 και μέχρι το 1974, είχε αλλάξει χέρια 8 φορές στην Ιταλία πριν το αγοράσει ο Γερμανός, Heinz Straber, ο οποίος έφερε το ιταλικό supercar πίσω στην Sant’ Agata για μία πολύ ξεχωριστή μετατροπή.

Βλέπεις, από τότε που η “Jota” του Bob Wallace χάθηκε σε ένα ατύχημα, πελάτες ανά τον κόσμο ζητούσαν από την Lamborghini να κατασκευάσει μερικές Miura SVJ. Η ιταλική εταιρία “υπέκυψε” στις πιέσεις αλλά αυτή που βλέπεις στις φωτογραφίες, δεν είναι μία “απλή” SVJ. Είναι η μοναδική στον κόσμο, SVR και μόλις ολοκληρώθηκε η αναπαλαίωση της από την Lamborghini Polo Storico.

Η μεταμόρφωση της Miura S σε Miura SVR απαίτησε 18 μήνες δουλειάς πίσω στο πολύ μακρινό 1974 και η αναπαλαίωση της 19! Όμως το τελικό αποτέλεσμα, δικαιώνει τόσο τους μηχανικούς που δούλεψαν πάνω στην μετατροπή πριν από 44 χρόνια, όσο και αυτούς που την “ανέστησαν” σήμερα! Τι κάνει όμως την Miura SVR τόσο ξεχωριστή, εκτός από το γεγονός ότι είναι μοναδική; Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, πρέπει να δούμε τι ήταν η SVJ.

Το 1970, ο δοκιμαστής της Lamborghini, Bob Wallace, ξεκίνησε δουλειά πάνω σε μία Miura SV ώστε να την μετατρέψει σε αγωνιστική. Η χαλύβδινη οροφή αντικαταστάθηκε από μία αλουμινένια, τα παράθυρα από plexiglass και οι δεξαμενές καυσίμου μεταφέρθηκαν στα μαρσπιέ. Παράλληλα, η ανάρτηση σκλήρυνε, τα πίσω φτερά φάρδυναν για να καλύπτουν τους μεγαλύτερους τροχούς, μπροστά τοποθετήθηκε ένα spoiler και ο 4-λιτρος, V12 κινητήρας της SV αναβαθμίστηκε με υψηλότερη συμπίεση, πιο ελεύθερη εξάτμιση, νέους εκκεντροφόρους κ.ά. μέχρι που έφτασε να αποδίδει περί τα 440 άλογα στις 8.800 σ.α.λ. Όχι άσχημα για την Miura που πλέον, ζύγιζε περί τα 300+ κιλά λιγότερο! Δυστυχώς όμως, η “Jota” καταστράφηκε σε ένα ατύχημα. Φαντάσου λοιπόν την SVR ως μία ακόμα πιο ακραία Jota!

Όπως είπαμε, η Lamborghini κατασκεύασε ελάχιστες Miura SVJ για πολύ ξεχωριστούς πελάτες της, όμως μόνο μία SVR είδε το φως στο τέλος της γραμμής παραγωγής. Το περίεργο είναι ότι μάλλον κάτι συνέβη καθώς η εν λόγω Miura κατασκευαζόταν, καθώς μόλις ολοκληρώθηκε, δεν επέστρεψε στον Straber που την παρήγγειλε, αλλά πωλήθηκε σε κάποιον αγοραστή από την Ιαπωνία. Εκεί έμεινε για 4 δεκαετίες περίπου, μέχρι που το Lamborghini Polo Storico ανέλαβε την αναπαλαίωση της – με μοναδικές τροποποιήσεις το αφαιρούμενο roll-bar, τα νέα καθίσματα που στηρίζουν καλύτερα το σώμα και τις ζώνες ασφαλείας 4 σημείων. Κάπως έτσι θα ήταν και η αγωνιστική Miura, αν έπαιρνε ποτέ το πράσινο φως. Και μην ξεχνάμε και την αεροτομή στην οροφή!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.