Η Toyota σπάει την κατάρα με τους Alonso, Nakajima και Buemi.

Το φετινό Le Mans ήταν της Toyota για να το χάσει καθώς τα δύο TS050 Hybrid που έλαβαν μέρος στον σκληρό, 24ωρο αγώνα ήταν σε διαφορετική κλάση από τους αντιπάλους τους, αλλά αυτό δεν μειώνει το επίτευγμα της ομάδας και των οδηγών της, που δεν σήκωσαν το πόδι από το γκάζι και κατάφεραν να τερματίσουν σε έναν μαραθώνιο που ο τερματισμός είναι κάθε άλλο παρά δεδομένος. Όπως φαντάζεσαι, η μάχη για την νίκη στη γενική κατάταξη ήταν ανάμεσα στο Toyota με το νούμερο 8 (Fernando Alonso, Kazuki Nakajima και Sebastien Buemi) και σε αυτό με το νούμερο 7 (Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez).

Τα δύο υβριδικά πρωτότυπα άλλαζαν συνεχώς θέσεις μέχρι και την 16η ώρα. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, το #8 διατήρησε το προβάδισμα του ενώ ένα τετ-α-κε του Lopez στην Dunlop chicane και ένα λάθος του Kobayashi αργότερα, που έχασε το “παράθυρο” για το pit-stop του και αναγκάστηκε να κινηθεί με χαμηλή ταχύτητα για μισό γύρο και είχε ως αποτέλεσμα κάποιες ποινές για την παραβίαση του κανονισμού που αφορά την μέγιστη διάρκεια των stints, έδωσαν στους Alonso, Nakajima και Buemi μία διαφορά της τάξης των 2 γύρων.

Στην LMP2 κατηγορία, το G-Drive Racing Oreca με το νούμερο 26 και οδηγούς τους Jean-Eric Vergne, Andrea Pizzitola και Romain Rusinov επαλήθευσε τον τίτλο του φαβορί και κατέκτησε τη νίκη μπροστά από το Signatech-Alpine με το νούμερο 36 και τους Nicolas Lapierre, Andre Negrao και Pierre Thiriet που ποτέ δεν κατάφερε να απειλήσει ουσιαστικά και τερμάτισε 2 γύρους πίσω.

Η GTE-Pro κατηγορία από την άλλη, ήταν καθαρά υπόθεση Porsche καθώς οι δύο 911 RSR με τους ρετρό χρωματισμούς, χωρισμένες από μία διαφορά της τάξης των 2 λεπτών, κατάκτησαν τις πρώτες δύο θέσεις της κατάταξης, με το “Ροζ Γουρούνι” #92 των Kevin Estre, Michael Christensen και Laurens Vanthoor να παίρνει πρώτο τη σημαία του τερματισμού και την “Rothman’s” #91 να τερματίζει δεύτερη. Στην τρίτη θέση βρέθηκε το Ford GT με το νούμερο 68 και τους Bourdais, Muller και Hand πίσω από το τιμόνι ενώ η Chevrolet τερμάτισε 5η με τους Jan Magnussen, Antonio Garcia και Mike Rockenfeller. Η πρώτη Ferrari πήρε την 6η θέση με τους Pipo Derani, Antonio Giovinazzi και Toni Vilander, η πρώτη Aston Martin Vantage GTE τερμάτισε 9η, 5 γύρους πίσω και η πρώτη BMW βρέθηκε στην 11η θέση με αρκετά προβλήματα αλλά και μία αξιέπαινη προσπάθεια.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.