VW T-ROC 1.0 TSi. Απολαυστικά φρέσκο

Η VW έχει αλλάξει σχεδιαστική φιλοσοφία και αυτό φαίνεται

Audi Q2, Seat Arona, Peugeot 2008, Citroen C3 Aircross, Nissan Juke, Honda HR-V, Toyota CH-R, Kia Stonic, Hyundai Kona, Mitsubishi ASX, Renault Captur, Ford Ecosport και Skoda Karoq. H αλήθεια είναι πως δεν συνηθίζω να ξεκινάω ένα κείμενο αναφέροντας τους ανταγωνιστές, αλλά στη προκειμένη περίπτωση πρόκειται αφενός για μία νέα κατηγορία, με τη συντριπτική πλειονότητα των μοντέλων να είναι καινούρια, αφετέρου όπως ήδη αποτυπώνεται στα ποσοστό και το mix των πωλήσεων, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι οι πρωταγωνιστές στην αγορά αυτοκινήτου για το 2018. Και σε αυτή τη κατηγορία ανήκει και το T-ROC, το τρίτο SUV στη γκάμα της VW, του οποίου ο σκοπός είναι να χορέψει σκληρό ροκ (αν και πολιτική η έκφραση, ταιριάζει απόλυτα) ολόκληρη τη κατηγορία.

Ιδιαίτερα έντονες οι πλαϊνές γραμμές του

Η σχεδιαστική άποψη της VW αλλάζει

Ξεκινώντας από την σχεδίαση του αυτοκινήτου, το T-Roc καθιστά πλέον σαφές με τον πλέον αδιαμφισβήτητο τρόπο πως η VW έχει αλλάξει άποψη και φιλοσοφία. Το είδαμε πολύ έντονα στο Arteon, συνεχίστηκε με το Polo και επιβεβαιώνεται με το T-Roc. Ο συντηρητισμός ανήκει οριστικά στο παρελθόν και τη θέση του έχει πάρει η πρωτοτυπία, η τόλμη στη σχεδίαση και κυρίως στη χρήση και στον συνδυασμό των χρωμάτων. Το T-Roc είναι ένα καλαίσθητο SUV, που δεν φοβάται να «παίξει» με τα χρώματα τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό, ενώ το λεπτό σημείο των ισορροπιών βρίσκεται στις διαστάσεις του.

Όμορφο και εντυπωσιακό το εμπρός μέρος

Μεγαλύτερο από το Arona, μικρότερο από το Karoq, τοποθετείται στη καρδιά της κατηγορίας, χρησιμοποιώντας στο έπακρο τη σύγχρονη τεχνολογία για εκμετάλλευση και του παραμικρού χιλιοστού στους εσωτερικούς χώρους. Με μήκος 4,23, πλάτος 1,82 και ύψος 1,57 μέτρα το T-Roc βασίζεται στην πλατφόρμα MQB των Golf, Tiguan κ.λπ., και έχει τις ιδανικές αναλογίες για να είναι όσο συμπαγές, ευρύχωρο αλλά και δυναμικό πρέπει. Τέλος τα 16.1 εκατοστά της απόστασης από το έδαφος, μπορεί να μην προδιαθέτουν για «σκληρή» εκτός δρόμου χρήση, αλλά αλήθεια ποιος θα το επιλέξει για αυτόν τον σκοπό.

Καλαίσθητο και ισορροπημένο το τελείωμά του

Ευχάριστη και νεανική αισθητική

Μπαίνοντας στο εσωτερικό, βρίσκεις εύκολα την ιδανική θέση οδήγησης, απολαμβάνεις τα έντονα χρώματα, ξεπερνάς με συνοπτικές διαδικασίες τα σκληρά πλαστικά που μπορεί να μην συνάδουν με ένα VW, δεν είναι σε θέση ωστόσο να χαλάσουν τη συνολικά πολύ θετική εικόνα, με το σύνολο σε προδιαθέτει ευχάριστα για οδήγηση, κοντινή και μακρινή.  Η μορφή και η λειτουργία του εσωτερικού του T-Roc έχουν επανακαθοριστεί για την ψηφιακή εποχή.

Επιτέλους η VW έβαλε χρώμα στο εσωτερικό. Τα πλαστικά ήθελαν λίγη περισσότερη προσοχή

Χαρακτηριστική της σχεδιαστικής αντίληψης είναι η έμφαση που έχει δοθεί στην ενοποίηση των όλο και περισσότερο ψηφιοποιημένων απεικονίσεων και οργάνων ελέγχου. Για παράδειγμα, το T-Roc μπορεί να παραγγελθεί με τη νέα γενιά του Active Info Display (πλήρως ψηφιακά όργανα). Επίσης, τα διατιθέμενα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας ανήκουν στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας, με οθόνες μεγέθους μέχρι 8 ίντσες.

Άκρως ικανοποιητικοί οι χώροι του

Σε όλα τα T-Roc συμπεριλαμβάνονται ως στάνταρ, το Multi-Colission Braking (Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων), Lane Assist (Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας) και το Front Assist με City Emergency Braking και Pedestrian Monitoring (Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου, με λειτουργία αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης και αναγνώριση πεζών).  Το T-Roc είναι επίσης εφοδιασμένο με το Fatigue detection (Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού) ως στάνταρ. Οι χώροι είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικοί για το μέγεθος και τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, καθώς ακόμη και πέντε ενήλικα άτομα θα μπορέσουν να βολευτούν, ενώ και τα 415 λίτρα του χώρου των αποσκευών θα σας ικανοποιήσουν πλήρως.

Εκτός από όμορφα είναι και άνετα

Ικανός και λογικός

Ο λόγος για τον τρικύλινδρο TSi κινητήρα των χιλίων κυβικών με τους 115 ίππους και τη ροπή των 200 Nm, με τον οποίο ήταν εξοπλισμένο το αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό μηχανικό σύνολο, με σχεδόν ανύπαρκτους κραδασμούς στη λειτουργία του, ελαστικότητα από χαμηλά και κυρίως πολύ λογική κατανάλωση, καθώς και τη διάρκεια της δοκιμής μας αυτή βρέθηκε στη περιοχή των 7.3 λτ. βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα. Η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων με πολύ καλή αίσθηση στις αλλαγές, αλλά και σωστή κλιμάκωση. Τέλος τα 10.1’’ για την επιτάχυνση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και τα 187 χλμ. της τελική ταχύτητας είναι απολύτως πραγματικά και επιτεύξιμα νούμερα.

Όσο τον οδηγούμε τόσο μας αρέσει ο συγκεκριμένος κινητήρας

Τα καταφέρνει πολύ καλά

Οδηγώντας το νέο SUV της VW στη κίνηση της πόλης, μας έδειξε πως είναι αρκετά εύχρηστο και ευέλικτο, βοηθούμενο σημαντικά από τις κόμπακτ διαστάσεις του. Όταν αφήσετε τις αστικές συνθήκες και βγείτε στην εθνική, θα διαπιστώσετε πως το T-Roc είναι φτιαγμένο για μεγάλα άνετα ταξίδια, καθώς είναι σε θέση να κινείται με 140-150 χιλιόμετρα, μένοντας ανεπηρέαστο από κάθε είδους εξωτερικό παράγοντα και διατηρώντας την ηρεμία και την άνεση στη καμπίνα των επιβατών σε πολύ υψηλό επίπεδο. Βγαίνοντας από την εθνική οδό και μπαίνοντας σε ένα κλειστό ορεινό κομμάτι, με κάκιστο οδόστρωμα, διαπιστώσαμε για πολλοστή φορά πως παρά το βάρος των 1.2 τόνων, ο κινητήρας ανταπεξέρχεται ικανοποιητικότατα.

Ιδανικό για μεγάλα άνετα ταξίδια

Οι αλλαγές του κιβωτίου είναι σαφείς και χωρίς πρόβλημα ακόμη και όταν γίνονται γρήγορα και απότομα, ενώ οι αναρτήσεις μπορεί να δίνουν κάποια κλίση στο αμάξωμα, δεν προβληματίζουν ωστόσο σε καμία περίπτωση. Το σαφές τιμόνι παρέχει στον οδηγό όλη την πληροφόρηση που χρειάζεται, ενώ τα φρένα αποδείχτηκαν αποτελεσματικά και ανθεκτικά, ακόμη και μετά από μία σβέλτη χωμάτινη κατάβαση στην οποία τα καταπονήσαμε αρκετά.

Δεν θα πεί όχι και σε πατημένο χώμα

Συνολικά το VW T-Roc έχει όλα τα εχέγγυα για να πρωταγωνιστήσει σε μία νέα αλλά ιδιαιτέρως δύσκολη και ανταγωνιστική κατηγορία. Όμορφη σχεδίαση, κόμπακτ διαστάσεις αλλά με καλούς χώρους, πλειάδα κινητήρων για να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες σας και τιμή η οποία ξεκινάει από τα 19650 Ευρώ με  εξοπλισμό που έχει όλα όσα χρειάζεται ο σύγχρονος οδηγός.

Μπορεί να παίρνει κλίσεις, αλλά σε καμία περίπτωση δεν φοβίζουν

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός
  • Tιμή
  • Κατανάλωση


  • Αίσθηση πλαστικών

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας1000 κ.εκ. Turbo
Ίπποι115
0-10010.1″
Τελική ταχύτητα187 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής7.3 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2117 γρ/χλμ

Με το T-Roc η VW θέλει να ROCάρει τη κατηγορία

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.