Ο CEO της Aston Martin φοβάται τον κορεσμό της βιομηχανίας.

Ο Andy Palmer δεν είναι νέος – ούτε ηλικιακά, ούτε στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Ξεκίνησε την καριέρα του το 1983 και από τη δεκαετία του ’90, έχει βρεθεί σε πολύ υψηλές θέσεις στο αντικείμενο του. Πριν αναλάβει μάλιστα τα ηνία της Aston Martin, ήταν Αντιπρόεδρος της Nissan με τις αρμοδιότητες του να εκτείνονται ως το Marketing και τις Επικοινωνίες. Σε γενικές γραμμές είναι ένας άνθρωπος με γνώση της αυτοκινητοβιομηχανίας, οπότε όταν μιλάει, ο κόσμος των ακούει επειδή μιλάει τεκμηριωμένα.

“Πιστεύω ότι είμαστε στην αρχή του τέλους της παραδοσιακής βιομηχανίας αυτοκινήτου.

Για πολύ καιρό, το επιχειρηματικό μοντέλο ήταν “φτιάξε πολλά και πούλα τα φθηνά”. Αλλά ο όγκος χωρίς κέρδος δεν είναι τρόπος να χτίσεις μία βιώσιμη επιχείριση. Δεν έχει νόημα να ξοδέψεις 1 δισεκατομμύριο ευρώ σε ένα νέο μοντέλο και να κάνεις εκπτώσεις ήδη από το λανσάρισμα του.”

Δήλωσε ο Palmer εκφράζοντας τον φόβο του για τον κορεσμό της βιομηχανίας κατά την μετάβαση στη νέα εποχή της αυτονομίας και της ηλεκτροκίνησης.

“Ο κόσμος δεν χρειάζεται δεκάδες μάρκες να κάνουν τα ίδια αντικείμενα. Υπάρχουν περισσότερα από 75 ονόματα στην Ευρώπη αλλά μόλις 4 κατασκευαστές αεροπλάνων.”

Αυτό που λέει ο Palmer ότι πρέπει να υπάρχει ένα διαφορετικό “επιχειρηματικό μοντέλο” αν οι μάρκες θέλουν να επιβιώσουν. Ο κόσμος αναζητά “συναίσθημα στην κίνηση” και αυτό είναι που πρέπει να εκμεταλλευτούν οι κατασκευαστές. Πώς; Δεν υπάρχει μία απάντηση, αλλά αν οι εταιρίες θέλουν να έχουν μέλλον, πρέπει να βρούνε αυτή που ταιριάζει στην ιστορία τους.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.