Η FIA επικύρωσε τους “hypercar” κανονισμούς για το 2020.

Το World Endurance Championship δεν είναι αυτό που ήταν πριν από μερικά χρόνια. Τότε που οι Audi, Porsche, Toyota και Nissan μάχονταν για την πρωτοπορία στην κορυφαία κατηγορία. Το κόστος και το μικρό “αντίκρισμα” αναλογικά με την απαιτούμενη επένδυση είναι λόγοι που κάνουν την συμμετοχή στην LMP1 κατηγορία σχεδόν απαγορευτική, οπότε μία αλλαγή είναι απαραίτητη για να επιστρέψουν οι αγώνες αντοχής στα μεγαλεία προηγούμενων δεκαετιών.

Γι’ αυτό, η FIA αποφάσισε να δώσει το πράσινο φως στους “hypercar” κανονισμούς που θα οδηγήσουν σε μία νέα “ράτσα” αγωνιστικών στη θέση των τωρινών LMP1. Προς το παρόν, δεν έχουμε πολλές πληροφορίες για το εν λόγω πακέτο κανονισμών, αλλά η δήλωση του World Motor Sport Council της FIA αναφέρει ότι στόχος είναι η μείωση των προϋπολογισμών για τους κατασκευαστές στο ¼ των σημερινών και μία “σχεδιαστική ελευθερία με βάση ένα hypercar concept”. Όσο ασαφές κι αν ακούγεται αυτό, επί της ουσίας επιτρέπει στους κατασκευαστές να σχεδιάσουν το πρωτότυπο αγωνιστικό τους με τέτοιον τρόπο που να μοιάζει με ένα από τα “πολιτικά” μοντέλα τους.

Πρόθεση των νέων κανονισμών είναι να μειωθεί σημαντικά το κόστος χωρίς να πληγούν οι επιδόσεις και το βασικότερο είναι ότι στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων που εν τέλει, μας έδωσαν αυτούς τους κανονισμούς, κάθονταν κατασκευαστές όπως η Toyota, η McLaren, η Aston Martin, η Ferrari και η Ford. Όλοι τους “βαριά” ονόματα στη βιομηχανία αυτοκινήτου και στους αγώνες αντοχής!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.