Ντάνι Πεντρόζα. Το “πούπουλο” που έτρεξε… στο φτερό!!!

Ο μικρός Καταλανός και αγαπητός όχι μόνο από το κοινό αλλά και από όλους τους συναθλητές του, στα πολλά χρόνια που πρωταγωνιστεί στις παγκόσμιες πίστες. Πόσα χρόνια; Θα απαντήσω σε λίγο διότι προηγούνται άλλα πράγματα. Πρώτα να διευκρινίσουμε ότι πρόκειται για τον Ντάνι Πεντρόζα ο οποίος μόλις εχθές ανακοίνωσε ότι μετά το τέλος της αγωνιστικής περιόδου, αποχωρεί από την αγωνιστική ομάδα της Honda. Προσέξτε. Δεν αποχωρεί από τους αγώνες αλλά από την Honda διότι στην λιτή δήλωση που έκανε για την απόφασή του είπε ότι “πάντα πρέπει να ψάχνεις για καινούργιες προκλήσεις και πιστεύω ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για αλλαγές” αφήνοντας έτσι ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα.

Πως γεννιέται ένας πρωταθλητής

Τώρα μπορούμε να ασχοληθούμε με την μέχρι τώρα πορεία του και στα χρόνια που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. Για να γίνεις πρωταθλητής ή πρωταγωνιστής αν προτιμάτε, πρέπει να αρχίσεις από μικρός. Πόσο μικρός; Ας πούμε από τεσσάρων ετών όσο ήταν ο Πεντρόζα με την πρώτη του μοτοσυκλέτα που ήταν μία Italjet 50 κ.εκ. για να συνεχίσει δύο χρόνια αργότερα με μία ρέπλικα Kawasaki, δείχνοντας ήδη ότι…το είχε!  Η απόδειξη ήρθε μετά από τρία χρόνια, σε ηλικία εννέα ετών δηλαδή, όταν παίρνει μέρος στο Ισπανικό πρωτάθλημα Minibike όπου ανεβαίνει στο βάθρο στον δεύτερο μόλις αγώνα αλλά και τερματίζει στην δεύτερη στο τέλος του πρωταθλήματος.

Η αρχή είχε γίνει και η συνέχεια δίνεται το 2001 όταν πια μπαίνει επαγγελματικά στον χώρο στα 125 κ.εκ. στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, δηλαδή στα πιο βαθιά νερά που υπάρχουν. Πρώτη και παντοτινή μοτοσυκλέτα η Honda στην οποία ορκίστηκε πίστη προσωπικά αφού σχεδόν 20 χρόνια τρέχει αποκλειστικά “καβάλα στο φτερό” σε όλες τις κατηγορίες. Καλά δεν είναι όλα τόσο ρομαντικά ή ακόμη και αν ήταν κάποτε έχει πολλά χρόνια που δεν ισχύει αλλά αυτό δεν αναιρεί ότι δεν άλλαξε μάρκα όλα αυτά τα χρόνια. Επαγγελματίας λοιπόν το 2001 και μένει τρία χρόνια στα 125 και άλλα τρία στα 250 με συγκομιδή τρείς παγκόσμιους τίτλους και μάλιστα συνεχόμενους το 2003 στα 125 και 2004-2005 στα 250 ενώ είναι και ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής μετά τον Φρέντι Σπένσερ.

Το 2006 κάνει την μεγάλη είσοδο στο μεγάλο σαλόνι του moto gp και από την πρώτη του συμμετοχή δείχνει ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει και εκεί. Έφθασε σε τρεις περιόδους να τερματίσει στην δεύτερη θέση και θα μπορούσε κάτι πολύ περισσότερο αλλά (χωρίς να το αναφέρω σαν δικαιολογία αλλά σαν πραγματικότητά) σε όλη την μέχρι τώρα πορεία του τον κυνηγούσαν τα ατυχήματα και μάλιστα με πολύ σοβαρούς τραυματισμούς που έφθαναν μέχρι σπάσιμο των αστραγάλων του σε αγώνα όταν ακόμη  έτρεχε στα 125 κυβικά.

Και τώρα τι;

Όπως γράφω στην αρχή είναι μικρόσωμος με ύψος μόλις 1,58 και ελαφρύς σαν πούπουλο αφού ζυγίζει 58 κιλά αλλά δεν είναι και μικρός καθώς είναι γεννημένος το 1985. Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα αποσυρθεί και σύντομα θα έχουμε νέα του, οπότε μείνετε μαζί μας που λένε και οι τηλεοπτικοί.

Επι του ποντικίου

Δεν υπάρχει το γνωστό επι του πιεστηρίου και το άλλαξα αλλά η είδηση είναι στο ότι η Honda βιάστηκε κατά τη γνώμη μου να υπογράψει από τώρα με τον Χόρχε Λορένθο και δεν νομίζω ότι θα λειτουργήσει το δίδυμο με τον Μαρκές και μακάρι να διαψευστώ αλλά επιτρέψτε μου να επιμείνω. Τουλάχιστον δεν ρώτησε την Ducatti τι πήρε πίσω από τον σκασμό τα εκατομμύρια που έδωσε για την μεταγραφή του. Ιδωμεν…

Του Τριαντάφυλλου Τσουλφά

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.