Το βραβείου του “Κινητήρα της Χρονιάς” στον biturbo V8 της Ferrari!

Για 20η φορά, 70 κριτές από ολόκληρο τον κόσμο ψήφισαν τον “International Engine of the Year”. Ψήφισαν με βάση τις υποκειμενικές εντυπώσεις τους κατά την οδήγηση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του εκάστοτε κινητήρα συμπεριλαμβανομένων της οικονομίας καυσίμου, της απόδοσης, του ήχου κ.ά. Για 3η συνεχόμενη χρονιά λοιπόν, ο twin-turbo V8 της Ferrari, ο κινητήρας που κινεί τις 488 GTB, 488 Spider και με σημαντικές τροποποιήσεις, την 488 Pista, κέρδισε το βραβείο “όντας ένα σχεδόν τέλειο παράδειγμα υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα επιδόσεων” και “θέτοντας τον πήχη τόσο ψηλά που διέλυσε τον ανταγωνισμό”, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Dean Slavnich, co-chairman του θεσμού.

Και όντως διέλυσε τον ανταγωνισμό, καθώς ο twin-turbo V8 των 3.9 λίτρων και των 720 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. με 770 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. συγκέντρωσε 486 πόντους, με τον πλησιέστερο “αντίπαλο” να είναι ο επίπεδος, τρίλιτρος turbo κινητήρας  της Porsche με 198 πόντους.

Σε άλλες κατηγορίες, ο τρικύλινδρος turbo των 999 κ.εκ. της Volkswagen κέρδισε στην “Κάτω του 1 λίτρου”, ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος 1.2 λίτρων της PSA-Peugeot Citroen κέρδισε στην κατηγορία 1.0-1.4 λίτρων, ο υβριδικός 1500άρης του BMW i8 “πήρε” την κατηγορία 1.4-1.8, ο δίλιτρος της Porsche κέρδισε στην 1.8-2.0, ο πεντακύλινδρος των 2.5 λίτρων των Audi RS3, TT RS και RS Q3 κέρδισε στην 2.0-2.5, ο τρίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος επίπεδος εξακύλινδρος της Porsche στην 2.5-3.0, ο V8 της Ferrari (προφανώς) στην 3.0-4.0 και ο V12 των 6.5 λίτρων της Ferrari κέρδισε στους “Άνω των 4 λίτρων”. Κατά τα άλλα, το powertrain της Tesla ανακηρύχτηκε το καλύτερο ηλεκτρικό και το καλύτερο “πράσινο”.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.