Φαντάζεσαι την F1 με 18άρες; Μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

Η εικόνα ενός μονοθεσίου της F1 είναι κάτι που οι οπαδοί του αθλήματος δεν διαπραγματεύονται. Ο καθένας μας έχει στο μυαλό του μία εικόνα που θεωρεί πως αντιπροσωπεύει το ιδανικό μονοθέσιο και οι τροχοί με τις μικρές ζάντες και το παχύ προφίλ ανήκουν χωρίς καμία απολύτως αμφιβολία σε αυτήν. Αν αληθεύουν οι φήμες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο όμως, μία πολύ σημαντική αλλαγή επίκειται στον συγκεκριμένο τομέα.

Σύμφωνα λοιπόν με τις φήμες, στο “πακέτο” των αλλαγών για το 2021 περιλαμβάνεται και η αύξηση της διαμέτρου της ζάντας με ταυτόχρονη μείωση, προφανώς, του “ώμου” του ελαστικού. Η Pirelli πιέζει εδώ και αρκετά χρόνια για την μετάβαση σε ζάντες μεγαλύτερης διαμέτρου αλλά αντιμετώπιζε τις σθεναρές αντιδράσεις των ομάδων που υποστήριζαν ότι μία τέτοια αλλαγή θα λειτουργούσε ως ντόμινο στην σχεδίαση των αναρτήσεων καθώς όπως είναι τώρα τα πράγματα, με τις 13άρες ζάντες ελαφρού κράματος και το αντίστοιχο ελαστικό, το εν λόγω ελαστικό θεωρείται, άτυπα, ως μέρος της ανάρτησης του μονοθεσίου.

Η Pirelli από τη μεριά της, υποστηρίζει ότι τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά έχουν μεγαλύτερη σχέση με τα αυτοκίνητα δρόμου ενώ θα ήταν και καλύτερα από πλευράς marketing. Απ’ ότι φαίνεται, οι αντιδράσεις των ομάδων, ή αν μη τι άλλου κάποιων ομάδων, έχουν καμφθεί και λέγεται ότι η αλλαγή στις διαστάσεις των ζαντών και των ελαστικών θα είναι μέρος του μεγάλου πακέτου που αφορά τα μονοθέσια του 2021. Μένει να δούμε αν η φημολογία θα επαληθευτεί.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.