Maserati 2018-2022: Έτοιμη να τα βάλει με Tesla και Porsche με όπλο την Alfieri.

Η Maserati είναι μία από τις εταιρίες που δυσκολεύονται να ανυψωθούν στα μεγαλεία του παρελθόντος τους. Αυτή τη στιγμή, γκάμα της αποτελείται από την Ghibli που παρουσιάστηκε το 2013, την Quattroporte του 2012, τις GranTurismo και GranCabrio που η μία έκλεισε 10ετία και η άλλη πλησιάζει σε αυτό το σημείο και την Levante, όμως δύσκολα θα πει κάποιος ότι οποιοδήποτε από τα προαναφερθέντα μοντέλα θέτει τα standards στην κατηγορία του. Όσο για τις πωλήσεις; Αυξήθηκαν, από τα 6.000 αυτοκίνητα του 2012 στα 50.000 αυτοκίνητα το 2017 αλλά μάλλον παρουσιάζουν πλατό.

Αυτό θέλει να αντιστρέψει η ιστορική ιταλική φίρμα με το νέο της πρόγραμμα. Ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει λίγο-πολύ τα αναμενόμενα αλλά και μία έκπληξη, όπως ήδη έχεις διαβάσει στον τίτλο. Τα αναμενόμενα, είναι η παρουσίαση της νέας Levante, της νέας Ghibli και της νέας Quattroporte κάποια στιγμή μέχρι το 2022. Είναι λογικό για οποιαδήποτε μάρκα να θέλει να ανανεώσει την γκάμα της ώστε να είναι πιο ανταγωνιστική. ΟΙ εκπλήξεις από την άλλη, έχουν να κάνουν με το λανσάρισμα ενός ολοκαίνουριου SUV κάτω από τη Levante και την παρουσίαση μίας αμιγώς ηλεκτρικής ναυαρχίδας, με τη μορφή της Alfieri – τόσο σε coupe όσο και σε cabrio έκδοση.

Το πρώτο θα βασίζεται σε μία “καλύτερη στην κατηγορία της” ελαφριά πλατφόρμα, θα είναι άψογα ζυγισμένη και θα έχει την “καλύτερη στην κατηγορία της” αναλογία κιλών ανά ίππο. Από την άλλη, η ολοκαίνουρια Alfieri θα χρησιμοποιεί μία νέα, αρθρωτή αρχιτεκτονική, θα διαθέτει ενεργή αεροδυναμική και θα προσφέρει την επιλογή ανάμεσα σε τρία powertrains, μεταξύ των οποίων ένα αμιγώς ηλεκτρικό με 3 ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία 800 V που θα επιταχύνει στα 100 km/h σε περίπου 2 δευτερόλεπτα! Επιπλέον, η Maserati ισχυρίζεται ότι η ηλεκτρική Alfieri θα επωφελείται από το χαμηλό βάρος της (μόλις 175 κιλά επιπλέον σε σύγκριση με μία βενζινοκίνητη) και θα προσφέρει “ένα απαράμιλλο μίγμα επιδόσεων και πολυτέλειας”.

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι όπως κι άλλες εταιρίες της Fiat Chrysler Automobiles, έτσι και η Maserati ανακοίνωσε την περιθωριοποίηση των πετρελαιοκινητήρων και την εστίαση σε υβριδικές, plug-in υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις που παρέχουν τα οφέλη της μείωσης των εκπομπών ρύπων και την βελτίωση των επιδόσεων χωρίς το “στίγμα” που φέρουν αυτή την περίοδο οι diesel κινητήρες.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.