Alfa Romeo 2018-2022: Επιστρέφει η 8C και η GTV και προστίθενται 2 νέα SUV.

Δεν γνωρίζω αν σε αυτό το σημείο, η αναβίωση της Alfa Romeo θεωρείται επιτυχημένη. Αν κριθεί οικονομοτεχνικά, μάλλον όχι καθώς οι πωλήσεις της προβλέπεται να αγγίξουν τα 170.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως φέτος ενώ ο στόχος είχε τεθεί σαφώς υψηλότερα πριν από κάποια χρόνια. Αν κριθεί ποιοτικά, μάλλον ναι καθώς τόσο η Giulia όσο και η Stelvio, κοντράρουν στα ίσια το “κατεστημένο”. Όμως είναι δίκαιο να κριθεί εξαρχής; Κατά τη γνώμη μου, η αναβίωση της Alfa Romeo είναι ένα έργο “υπό εξέλιξη” αφού εν έτη 2018, η γκάμα της ιταλικής φίρμας καλύπτει το 46% της αγοράς… μόλις! Κι αυτό αν συνυπολογίσει κανείς τις γερασμένες MiTo και Giulietta που είναι σαφώς υποδεέστερες των σύγχρονων προτάσεων της. Έτσι, η Fiat Chrysler Automobiles, γνωρίζει τι πρέπει να κάνει και σήμερα, ήρθε η ώρα να το ανακοινώσει.

Με μία πρώτη ανάγνωση, το πλάνο της Alfa Romeo έως το 2022 βασίζεται σε ορισμένους πυλώνες. Πρώτον, εμπλουτισμός της γκάμας με μοντέλα σε δημοφιλείς κατηγορίες. Δεύτερον, “halo” μοντέλα που θα επιδεικνύουν τις δυνατότητες της μάρκας, την τεχνογνωσία και την τεχνολογία που θα διαθέτει και θα κάνουν τα υπόλοιπα μοντέλα της ακόμα πιο ελκυστικά. Τρίτον, εξηλεκτρισμός.

Ξεκινώντας από το 2ο, η Alfa Romeo θα “αναστήσει” δύο ιστορικά ονόματα για δύο εντυπωσιακές ναυαρχίδες. Η 8C θα είναι ένα κεντρομήχανο sportscar, με ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο, έναν twin-turbo βενζινοκινητήρα να κινεί τους πίσω τροχούς, έναν “εξηλεκτρισμένο” εμπρός άξονα, συνδυαστική απόδοση της τάξης των 700+ ίππων και την δυνατότητα να προκαλέσει τους νόμους της φυσικής με 0-100 km/h σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα!  Το δεύτερο εμβληματικό όνομα που επιστρέφει, είναι αυτό της GTV. Η επερχόμενη Gran Turismo Veloce, θα πάρει τη μορφή ενός coupe και θα διαθέτει 600+ άλογα με E-Boost, τετρακίνηση με torque vectoring και ιδανική κατανομή βάρους.

Όμως οι βλέψεις της Alfa Romeo δεν σταματούν εκεί. Για να επιβιώσει, χρειάζεται όγκο πωλήσεων και γι’ αυτό έχει προγραμματίσει τόσο την αντικατάσταση της Giulietta για να συμμετέχει ενεργά σε μία “παραδοσιακή” κατηγορία, όσο και το λανσάρισμα 2 ολοκαίνουριων SUV – ένα στο C-Segment και ένα στο E-Segment. Παράλληλα, θα λανσάρει εκδόσεις με μακρύτερο μεταξόνιο για την Giulia και την Stelvio καθώς η δημοτικότητα τέτοιων μοντέλων κυρίως στην Κίνα, είναι πολύ υψηλή. Τέλος, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε τις τάσεις της εποχής. Μέχρι την ολοκλήρωση του μεσοπρόθεσμου προγράμματος της, η Alfa Romeo θα είναι 100% εξηλεκτρισμένη, έχοντας περάσει στην παραγωγή 6 plug-in υβριδικά μοντέλα με ηλεκτρική αυτονομία που θα ξεπερνά τα 50 χιλιόμετρα, εξαιρετικές επιδόσεις και χαμηλούς ρύπους ενώ θα “παίξει” και στον στίβο της αυτονομίας με συστήματα που υπόσχονται δυνατότητες 2ου και 3ου επιπέδου.

Κάπως έτσι, ελπίζει να πετύχει τους στόχους της που δεν είναι άλλοι από 400.000 πωλήσεις ετησίως μέχρι το 2022, περιθώριο κέρδους στην περιοχή του 10% και κάλυψη αγοράς της τάξης του 71% με την μέση ηλικία της γκάμας της να μην υπερβαίνει τα 3 χρόνια! Όλα αυτά βέβαια, αν το πλάνο υλοποιηθεί στην εντέλεια!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.