Το αφεντικό της Hyundai N δεν ενδιαφέρεται για τους χρόνους στην πίστα.

Ορισμένες φορές, η επίτευξη του καλύτερου χρόνου στην πίστα είναι αυτοσκοπός. Άλλες πάλι, όχι. Για την Hyundai και πιο συγκεκριμένα, για τον επικεφαλής του τμήματος επιδόσεων “N”, Oliver Biermann, αυτοσκοπός ήταν η εξέλιξη ενός διασκεδαστικού και ασφαλούς αυτοκινήτου:

“Χρησιμοποιούμε μία εξαιρετική αεροδυναμική σήραγγα στην Κορέα αλλά πήρα τις τελικές αποφάσεις μου εδώ, στην Flugplatz και στην Swedenkreuz. Στις στροφές που χρειάζεσαι πραγματικά μεγάλη καρδιά, θέλαμε το αυτοκίνητο ασφαλές και “βιδωμένο”. Αυτή ήταν η φιλοσοφία του i30 N. Δεν με νοιάζουν οι χρόνοι.”

Δήλωσε ο Biermann αναφερόμενος στο γεγονός ότι σημαντικό μέρος της εξέλιξης του i30 N έγινε στο Nurburgring. Ένας ακόμα στόχος όμως, εξίσου σημαντικός, ήταν η χαμηλή τιμή του μοντέλου και με το i30 N να ξεκινά από τα €26.990 (στην ακριβή Ελλάδα) παρέχοντας σχεδόν τα πάντα, θα έλεγα ότι επετεύχθη.

“Ήταν σαφές ότι το αυτοκίνητο έπρεπε να είναι προσιτό στους νέους, οπότε δεν υπάρχουν ακριβά Brembo φρένα – χρησιμοποιήσαμε φρένα της Hyundai. Θα μπορούσαμε να είχαμε βάλει ένα κάθισμα της Recaro, αλλά μπορούμε να κάνουμε ένα κάθισμα σαν Recaro με την δική μας τεχνολογία και εμπειρία και η διαφορά στο κόστος είναι δραματική. Θέλαμε αυτό το επίπεδο διασκέδασης και επιδόσεων να είναι διαθέσιμο σε ανθρώπους που δεν μπορούν να το αποκτήσουν υπό άλλες συνθήκες.”

Μία ενδιαφέρουσα και κατά τη γνώμη μου, αξιέπαινη νοοτροπία και λογική από την Hyundai. Η εταιρία προσφέρει καλύτερα καθίσματα, διαφορετικές ζάντες ελαφρού κράματος και πιο “ακραία” ελαστικά στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού για όποιον θέλει το κάτι παραπάνω, αλλά το i30 N είναι κάτι παραπάνω από επαρκές και χωρίς αυτά! Μακάρι να ακολουθούσαν κι άλλοι τον δρόμο των κορεατών.

Photo Credit: Giorgos Karagiorgakis

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.