F1 2018. Νίκη παρά τα τεχνικά προβλήματα για τον D. Ricciardo.

Το Grand Prix του Μονακό μπορεί να μείνει στην ιστορία για την σχεδόν καρμική νίκη του Daniel Ricciardo, 2 χρόνια μετά τα παρατράγουδα εκείνου του αγώνα ή μπορεί να μείνει στην ιστορία για τον τρόπο που ο Daniel Ricciardo ξεπέρασε τα προβλήματα του κινητήρα του και πήρε πρώτος την καρό σημαία. Σίγουρα πάντως, δεν θα μείνει στην ιστορία για το θέαμα που μας προσέφερε.

Ο αγώνας ξεκίνησε ήσυχα, χωρίς κάποιο καταστροφικό συμβάν κατά την εκκίνηση ή τις 2-3 πρώτες στροφές και ο Ricciardo έδειξε από πολύ νωρίς ότι μπορεί να ελέγξει τον ρυθμό από την 1η θέση ενώ είχε και τις απαντήσεις όταν ο Sebastian Vettel προσπαθούσε να απειλήσει. Πιο πίσω, οι δύο Mercedes-AMG χωρίζονταν από την Ferrari του Kimi Raikkonen. Τον χορό των pit stops άνοιξε ο Lewis Hamilton σε μία προσπάθεια για ελαφρώς διαφορετική στρατηγική και ο Valtteri Bottas που “φόρεσε” την πιο σκληρή από τις διαθέσιμες γόμες για να φτάσει μέχρι το τέλος. Οι υπόλοιποι οδηγοί ακολούθησαν με τα δικά τους pit stops αλλά ενώ κυλούσαν όλα ιδανικά για την Red Bull και τον Ricciardo, ο Αυστραλός ανέφερε απώλεια ισχύος και ο Vettel μείωσε δραστικά την διαφορά.

Εν τέλει, τίποτα δεν έγινε. Ο Ricciardo “πάλευε” με ένα πρόβλημα που του περιόριζε την ισχύ κατά 25% περίπου, ο Vettel “πάλευε” με την φθορά των ελαστικών του, όπως και ο Hamilton και λίγο πιο πίσω, ο Bottas πίεζε τον συμπατριώτη του, Raikkonen, χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα.  Από τους υπόλοιπους οδηγούς, ξεχώρισε ο Esteban Ocon (Force India) που διαχειρίστηκε άψογα τα ελαστικά του, οδήγησε έναν καθαρό αγώνα και τερμάτισε στην 6η θέση αλλά και ο Pierre Gasly (Toro Rosso) που κατάφερε να σκαρφαλώσει μέχρι την 7η. Αξίζει να σημειώσουμε και την προσπάθεια του Max Verstappen που εκκίνησε τον αγώνα από την τελευταία θέση επειδή δεν συμμετείχε στα δοκιμαστικά αλλά ανελίχθηκε μέχρι την 9η αλλά οδηγώντας “συντηρητικά” για τα δικά του δεδομένα, δεν κατάφερε κάτι καλύτερο.

Το μοναδικό ενδιαφέρον περιστατικό στον αγώνα, ήταν η σύγκρουση του Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo) με τον Brendon Hartley (Toro Rosso) με τα φρένα του πρώτου να τον προδίδουν στο φρενάρισμα για τη Nouvelle Chicane ενώ η μοναδική εγκατάλειψη πέραν του Leclerc, ήταν αυτή του Fernando Alonso που “πάρκαρε” την McLaren του 25 γύρους πριν από το τέλος με μηχανικό πρόβλημα. Καλό-χρυσό το Μονακό, αλλά ας ελπίσουμε ότι το Grand Prix του Καναδά σε δύο εβδομάδες θα μας προσφέρει κάτι περισσότερο όσον αφορά στο θέαμα…

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.