Η Toyota συνεχίζει να πιστεύει στα υβριδικά έναντι των ηλεκτρικών.

Η Toyota είναι μία από τις εταιρίες που ξεκίνησε να στηρίζεται ουσιαστικά και να προωθεί με σθένος την υβριδική τεχνολογία αλλά ταυτόχρονα, είναι και μία εταιρία που διστάζει να κάνει το επόμενο βήμα και να μπει στην μάχη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αυτό δεν έχει τόσο να κάνει με έλλειψη τεχνολογίας, όσο με μία νοοτροπία και στρατηγική που ο ίδιος ο επικεφαλής του τμήματος powertrain, Shinzuo Abe, επανέλαβε σε πρόσφατη συνέντευξη του.

“Πιστεύουμε ότι τα υβριδικά θα προσπεράσουν τα αμιγώς ηλεκτρικά. Επίσης, συνειδητοποιούμε ότι κάποιοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές μεταπηδούν στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τα πετρελαιοκίνητα, παρακάμπτοντας τα υβριδικά.

Πιστεύουμε όμως ότι το μεγαλύτερο όπλο μας για να συμμορφωνόμαστε με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά παγκόσμια, θα συνεχίσουν να είναι τα υβριδικά οχήματα.”

Ο Abe-san στηρίζει την άποψη του (που έως έναν βαθμό είναι η “γραμμή” ολόκληρης της Toyota) σε δύο βασικούς πυλώνες: στις μπαταρίες της τρέχουσας τεχνολογίας (και αυτό συμπεριλαμβάνει το κόστος τους, το μέγεθος, το βάρος και τον τρόπο που επιδεινώνονται τα χαρακτηριστικά τους με τον χρόνο και την χρήση) και την φόρτιση. Αυτά τα δύο προβλήματα, θα λυθούν με τις solid-state μπαταρίες, αλλά όχι πριν από τη δεκαετία του 2030. Τότε υπολογίζει ο Abe-san ότι αυτές οι μπαταρίες θα περάσουν στην παραγωγή σε επαρκή κλίμακα για να έχουν οποιοδήποτε αντίκτυπο στην βιομηχανία αυτοκινήτου και γι’ αυτό είχε δηλώσει ο επικεφαλής advanced R&D της φίρμας, Seigo Kuzumaki ότι “η Μ.Ε.Κ. θα πεθάνει μετά το 2050”. Καλώς ή κακώς, οι κατασκευαστές την χρειάζονται ακόμα – ή τουλάχιστον, η Toyota την χρειάζεται ακόμα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.