Mercedes-AMG GT S Roadster. Η γκάμα μεγαλώνει κι άλλο!

Με το καλοκαίρι να έχει φτάσει σχεδόν, η Mercedes-AMG αποφάσισε να επεκτείνει για μία ακόμη φορά την ήδη μεγάλη γκάμα της GT, προσθέτοντας ένα μοντέλο που τοποθετείται στην μέση των διαθέσιμων, ανοιχτών προτάσεων της. Το μοντέλο αυτό είναι η Mercedes-AMG GT S Roadster, η οποία είναι ήδη διαθέσιμη προς παραγγελία με τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για τον ερχόμενο Ιούλιο!

Η GT S Roadster γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στην standard GT Roadster και την κορυφαία GT C Roadster. Όλες κινούνται από έναν twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4 λίτρων, αλλά ενώ στην πρώτη ο κινητήρας αποδίδει 476 άλογα με 630 Nm ροπής και στην δεύτερη 557 άλογα με 680 Nm ροπής, στην GT S Roadster η ιπποδύναμη αγγίζει τα 522 άλογα στις 6.250 σ.α.λ. και η ροπή τα 670 Nm από τις 1.900 έως και τις 5.000 σ.α.λ. Με δεδομένο ότι ο κινητήρας συνδυάζεται και στις 3 εκδόσεις με το 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ενώ το βάρος τους είναι 1.595 (GT Roadster), 1.660 (GT C Roadster) και 1.625 (GT S Roadster), δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι η GT S Roadster τοποθετείται ανάμεσα στις αδερφές της και όσον αφορά στις επιδόσεις. Τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε 3.8 δευτερόλεπτα (GT Roadster 4.0 δευτερόλεπτα και GT C Roadster 3.7’’) και η τελική ταχύτητα είναι 308 km/h έναντι 302 km/h της “βασικής” και 316 km/h της κορυφαίας.

Κατά τα άλλα, αξίζει να αναφέρουμε ότι η GT S Roadster εξοπλίζεται με standard το σύστημα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης ανάρτησης AMG Ride Control καθώς και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό ενώ το σύστημα πέδησης της, αποτελείται από δίσκους 390 χιλιοστών με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 360 χιλιοστών με μονοπίστονες δαγκάνες πίσω. Προαιρετικά δε, είναι διαθέσιμο το κεραμικό σύστημα με δίσκους 402 χιλιοστών εμπρός και 360 πίσω ενώ το AMG Dynamic Plus πακέτο, προσφέρει “ενεργές” βάσεις κινητήρα και κιβωτίου και πιο “σκληροπυρηνικές” ρυθμίσεις για τον κινητήρα, το σύστημα διεύθυνσης και την ανάρτηση στις σπορ ρυθμίσεις του AMG Dynamic Select.

Θα είναι δύσκολο πάντως να ξεχωρίσεις την “S” από τις υπόλοιπες Roadsters καθώς οι διαφορές τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα, είναι πρακτικά ανύπαρκτες. Η GT S Roadster εξοπλίζεται με standard το AMG Chrome πακέτο (διαθέσιμα τόσο το AMG Exterior Carbon Fiber πακέτο όσο και το AMG Exterior Night) ενώ στο εσωτερικό, τα σπορ καθίσματα και το AMG Silver Chrome Interior είναι και πάλι standard με την γερμανική εταιρία να δίνει την δυνατότητα αλλαγής του με κάποιο από την λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.