Η AMG επιβεβαίωσε ότι εξελίσσει τον υβριδικό V8 των 800+ ίππων.

Οι αποφάσεις εντός των εταιριών έχουν παρθεί και αυτό αντικατοπτρίζεται τόσο στις ανακοινώσεις και τα σχέδια που κάνουν για το μέλλον, όσο και στην γκάμα τους. Πάρε για παράδειγμα την Mercedes-AMG. Από την κορυφή, που δεν είναι άλλη από την εξωγήινη Project One έως και πιο κάτω (βλ. τις “mild-hybrid” -53), ο εξηλεκτρισμός των μοντέλων της δεν έχει να κάνει μόνο με την μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, αλλά και με την βελτίωση των επιδόσεων.

“Ίσως θυμάστε το GT Concept από την περσινή έκθεση της Γενεύης. Είχε έναν V8 βενζινοκινητήρα εμπρός και έναν ηλεκτροκινητήρα πίσω. Όλα είναι υπό εξέλιξη. Θα περάσει στην παραγωγή μια μέρα.”

Δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρίας, Tobias Moers, αναφερόμενος στο κτηνώδες powertrain των 800+ ίππων. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν προκλήσεις και εμπόδια. Το επιπλέον hardware αναπόφευκτα προσθέτει βάρος και αυτό με την σειρά του, επηρεάζει αρνητικά την οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις. Το θέμα είναι ότι πρέπει να βρεθεί μία ισορροπία και να γίνουν τα απαιτούμενα βήματα, όσον αφορά στην τεχνολογία, ώστε ένα υβριδικό σύστημα να είναι ακριβώς όπως το θέλει η AMG. Παράλληλα όμως, η γερμανική εταιρία δουλεύει και σε άλλες μορφές εξηλεκτρισμού: ηλεκτρικά turbo. Εδώ μιλάμε για ένα σύστημα που άλλοι κατασκευαστές έχουν ήδη περάσει στην παραγωγή (βλ. Audi SQ7) και σύμφωνα με τον Moers, η AMG δεν απέχει και τόσο πολύ από το κάνει πραγματικότητα. Η ουσία είναι ότι έχουμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα να περιμένουμε από το Affalterbach.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.