Ford: Επανεφευρίσκουμε το αυτοκίνητο.

Στα τέλη του προηγούμενου μήνα, η Ford τάραξε τα νερά στη βιομηχανία αυτοκινήτου όταν ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει μία σειρά προϊόντων ώστε να εστιάσει στα SUVs και τα pickups. Η καταργηθείσα σειρά, έχει το κοινό χαρακτηριστικό ότι κανένα από τα μοντέλα που περιλαμβάνει ( Fiesta, Focus, Fusion, C-Max και Taurus) δεν είναι SUV ή pickup και η κίνηση της Ford, θα την αφήσει με τα μοναδικά “αυτοκίνητα” στην γκάμα της να είναι το Focus Active και η Mustang. Περιττό να αναφέρω ότι η ανακοίνωση της αμερικανικής φίρμας προκάλεσε αναστάτωση με κάποιους να χαρακτηρίζουν την στρατηγική της “μυωπική” εξαιτίας του γεγονότος ότι “εγκαταλείπονται κατηγορίες που παραμένουν δημοφιλείς στους entry-level αγοραστές”. Έτσι, η Ford αναγκάστηκε να υπερασπιστεί τον εαυτό της, δηλώνοντας μέσω του CEO της:

“Αυτό δεν σημαίνει ότι σκοπεύουμε να χάσουμε αυτούς τους πελάτες. Θέλουμε να τους δώσουμε αυτό που μας λένε ότι θέλουνε. Απλά επανεφευρίσκουμε το αμερικανικό αυτοκίνητο.

Δεν θέλουμε κανέναν να πιστεύει ότι εγκαταλείπουμε οτιδήποτε. Απλά μετακινούμαστε σε μία μοντέρνα εκδοχή. Αυτή είναι μία συναρπαστική νέα γενιά μοντέλων από την Ford.”

Δήλωσε ο Jim Hackett, κατηγορώντας ταυτόχρονα τα μέσα για τον τρόπο που πρόβαλλαν την κίνηση της φίρμας.

“Εύχομαι η κάλυψη της είδησης να ήταν λίγο διαφορετική. Αν διαβάσεις πέρα από την επικεφαλίδα, θα δεις ότι προσθέτουμε στην γκάμα μας και μέχρι το 2020 θα έχουμε τη νεότερη γκάμα προϊόντων στη βιομηχανία. Οι επικεφαλίδες κάνουν να φαίνεται ότι η Ford υποχωρεί. Τίποτα δεν θα μπορούσε να απέχει από την πραγματικότητα περισσότερο.”

Είπε ο Hackett, συμπληρώνοντας και υπενθυμίζοντας στους μετόχους που απευθυνόταν ότι ο στόχος της μείωσης του κόστους κατά 25 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2022 υφίσταται και είναι εφικτός.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.