Χωρίς συμβιβασμούς! Αυτή είναι η BMW M5 Competition.

Δεν έχει περάσει ούτε ένας χρόνος από την παρουσίαση της M5 και η BMW εμπλουτίζει την γκάμα της με την έκδοση “Competition”. Μία έκδοση που δυναμώνει και εξειδικεύει το super-sedan ώστε να ικανοποιήσει αυτούς που επιθυμούν το κάτι παραπάνω. Κάτω από το καπό της M5 Competition εξακολουθεί να βρίσκεται ο twin-turbo V8 των 4.4 λίτρων, αλλά η ιπποδύναμη του έχει αυξηθεί στα 625 άλογα (+25 ίπποι) στις 6.000 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή των 750 Nm, είναι διαθέσιμη για μεγαλύτερη εύρος στροφών – από τις 1.800 έως τις 5.800 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται, όπως και στην standard M5, με ένα 8-τάχυτο Steptronic, αυτόματο κιβώτιο και το M xDrive σύστημα τετρακίνησης, οπότε οι επιδόσεις είναι απλά καταιγιστικές.

Τα πρώτα 100 km/h από στάση, έρχονται σε μόλις 3.3 δευτερόλεπτα ενώ το 0-200 km/h, ολοκληρώνεται σε 10.8 δευτερόλεπτα ή αν θέλεις, 0.3 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την “απλή” M5. Όμως Competition δεν σημαίνει μόνο αύξηση της ιπποδύναμης. Η BMW εξόπλισε τη νέα έκδοση της M5 με νέες, σκληρότερες βάσεις κινητήρα, οι οποίες υπόσχεται ότι κάνουν το αυτοκίνητο ακόμα πιο άμεσο και ακριβές ενώ η ανάρτηση έχει χαμηλώσει κατά 7 χιλιοστά και διαθέτει νέες ρυθμίσεις στα αμορτισέρ και τα ελατήρια, περισσότερη camber μπροστά, σκληρότερη αντιστρεπτική πίσω κ.ά.

Η BMW M5 Competition ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες M5 χάρη σε διακριτικές αισθητικές βελτιώσεις όπως τα μαύρα διακοσμητικά στα “νεφρά” εμπρός, τα πλαϊνά “βράγχια”, τους καθρέπτες, την πίσω αεροτομή και το κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα, ενώ τις αλλαγές ολοκληρώνουν η M Sport εξάτμιση που προσφέρει ρύθμιση της έντασης του ήχου της από το εσωτερικό καθώς και οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών που ντύνονται με ελαστικά 275/35 εμπρός και 285/35 πίσω.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.